در منطقه شمال شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران محقق شد
بهینه سازی و کاربری جدید مخازن سوخت فشار شکن لاجیم

به گزارش نفت ديلي ، با توجه به حساسیت زیست محیطی و واقع شدن فشارشکن لاجیم (مرزبان) در دل جنگل های انبوه شمال و حفظ حریم طبیعت، بهینه سازی و کاربری مخازن سوخت فشارشکن لاجیم (مرزبان) انجام شد.

نادعلی خدابخش تبار با اشاره به اجرای یک هفته ای این عملیات افزود: با توجه به عدم استقرار مخازن آب آتش نشانی در فشار شکن فوق به پیشنهاد واحدهای مکانیک و اچ.اس.یی منطقه با توجه به خارج از سرویس بودن مخازن سوخت توربین ها از آن ها جهت کاربری ذخیره آب آتش نشانی و سوخت دیزل استفاده خواهد شد.

بر پایه گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال، تکنیسین ارشد مکانیک منطقه شمال گفت: برای آماده سازی مخازن فوق عملیات سند بلاست - منجید گذاری، رنگ آمیزی، جابجایی و باز و بسته کردن اتصالات مربوط به وسیله واحد مکانیک و حفاظت از زنگ منطقه انجام شد تا در مواقع اضظراری استفاده بهینه از آن صورت گیرد.

حوزه فعالیت (استحفاظی) منطقه شمال شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از مرکز انتقال نفت نکا واقع در استان مازندران آغاز و به فشارشکن مغانک در شهرستان دماوند (استان تهران) و از دیگر به شهرستان های علی آباد، گرگان و گنبد در استان گلستان محدود می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد