دريافت گواهينامه سامانه مديريت انرژي در شرکت نفت و گاز آغاجاري

به گزارش نفت دیلی، شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری موفق به دریافت گواهینامه سامانه مدیریت انرژی ISO 50001:2011 شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری گفت ، اخذ این گواهینامه باتوجه به اهمیت موضوع در خصوص آموزش و فرهنگ سازی مداوم کارکنان جهت استفاده بهینه از منابع انرژی برای نخستین بار در سطح وزارت نفت محقق شد.

خدری افزود در این زمینه کلاسی آموزشی به صورت ویژه برای 34 تن از کارشناسان این شرکت به مدت 3 روز و زیر نظر مدرسین مجرب در اداره آموزش برگزار شد و در این جلسه گواهینامه های مدیریت انرژی ISO 50001:2011 به آنان اعطا شد.

وی افزود این گواهینامه بمنظورارزیابی، کنترل و بهبود دادن در نحوه مدیریت انرژی که نتیجه حاصل از آن برابر است با کاهش هزینه های تولیدی و افزایش سود برای شرکت صادر شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری گفت این کارشناسان از جمله افرادی هستند که ضمن آموختن و یادگیری این فرهنگ و دریافت گواهینامه فوق می توانند به عنوان ممیز مدیریت انرژی در این شرکت یا شرکت های دیگر انجام وظیفه کنند.

خدری گفت با کسب این موفقیت می توان امیدوار بود از این پس با بهره گیری و پیروی از الگوهای این استاندارد معتبر جهانی اقدام های موثری در جهت بهینه سازی مصرف انرژی در شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری صورت گیرد.

شرکت بهره‌ بردارى نفت و گاز آغاجارى یکی از شرکت‌هاى تابع شرکت ملى مناطق نفت خیز جنوب است که راهبرى عملیات، تولید و فرآورش و انتقال نفت و گاز را با فعالیت مستمر 12 واحد بهره‌بردارى، دو تلمبه خانه نفت، دو پالایشگاه گازمایع، شش کارخانه گاز و گاز مایع، 18 ایستگاه تقویت فشار و تزریق گاز و چهار واحد نمک زدایى به عهده دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد