صنعت نفت در پيروزي انقلاب اسلامي ايران نقش كليدي داشته است

به گزارش نفت ديلي ، كارگران صنعت نفت با بستن شيرهاي نفت كه منبع درآمد رژيم شاهنشاهي بود، توانستند همگام با مردم نقش كليدي را در پيروزي انقلاب اسلامي ايران ايفا كند.

احمد قلعه باني؛ معاون وزير نفت و مديرعامل شركت ملي نفت ايران با بيان اين مطلب گفت: قبل از پيروزي انقلاب اسلامي ايران، نفت؛ شريان اصلي اقتصادي كشور ، به دست رژيم شاهنشاهي اداره مي شد و رژيم شاهنشاهي با درآمد حاصل از نفت، توانسته بود با خريد جنگ افزارهاي آمريكايي تا دندان مسلح شود و در مقابل مردم ايستادگي كند.

وي افزود: كارگران صنعت نفت با بستن شيرهاي نفت كه منبع درآمد رژيم شاهنشاهي بود، توانستند همگام با مردم نقش كليدي را در پيروزي انقلاب اسلامي ايران ايفا كند.

مدير عامل شركت ملي نفت ايران گفت: قبل از پيروزي انقلاب اسلامي ايران، توليد و توسعه نفت به دست بيگانگان صورت مي گرفت؛ بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ايران توانستيم با همت و همدلي كاركنان ،صنعت نفت را بيش از گذشته در كشور توسعه دهيم.

قلعه باني تاكيد كرد: در مدت هشت سال دفاع مقدس، با فداكاري و ايثار كاركنان صنعت نفت، حتي براي يك لحظه توليد و صدور نفت متوقف نشد.

معاون وزير نفت تصريح كرد: صنعت نفت با اهداي 1015 نفر شهيد، توانست نفت را براي كشور عزيزمان در بحراني ترين شرايط ، زنده نگه دارد.

مديرعامل شركت ملي نفت ايران، گفت: با وجود تحريم هاي بين المللي بر عليه ايران، همچنان با همت مردان و زنان بزرگ كشور در صنعت نفت، ركوردهاي خوبي در توليد و توسعه و سرمايه گذاري به ثبت رسيده است و اين نشان مي دهد كه در هر شرايطي صنعت نفت به توليد و توسعه خود ادامه مي دهد.

وي در پايان از تلاش تمامي كاركنان صنعت نفت توليد تشكر كرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد