تعمیر اساسی رله های حفاظتی و الکترونیکی منطقه یک عملیات انتقال گاز

به گزارش نفت دیلی، با تلاش کارکنان واحد تعمیرات اساسی و اضطراری منطقه یک عملیات انتقال گاز، تعمیر رله های سامانه حفاظتی و الکترونیکی تاسیسات شهید دستیاری در حوزه عملیاتی این منطقه انجام شد.

در مناطق نفتخیز جنوب، رئیس این واحد در توضیح بیشتر در این زمینه گفت: طبق برنامه زمانبندی سالیانه، تعمیر اساسی این رله ها باصرف ٦٦٠ نفر ساعت کار مفید و با دقت بالا  در مدت دو ماه صورت گرفت.

مهندس ایرانپور  افزود: در این ارتباط رله های حفاظت جریانی و ولتاژی بر روی پنلهای ورودی، فیدرهای خروجی واحدها و نیز رله های اورلود در سوییچ گیرهای تغذیه کننده تجهیزات تعمیر شد.

وی اظهار کرد: به دلیل حساسیت عملکرد  صحیح این رله ها در افزایش قابلیت اطمینان سامانه، همه آنها  پس از تعمیر با دقت آزمایش و با عملکرد مناسب تنظیم شدند.

ایرانپور با قدردانی از کارکنان  واحد رله های حفاظتی و الکترونیکی، گفت: با تمهیدات بکار گرفته شده این دوره تعمیرات ٢٦٠ میلیون ریال صرفه جویی دربرداشت.

رئیس تعمیرات اساسی و اضطراری منطقه یک عملیات انتقال گاز افزود: علاوه بر این در این مدت دو دستگاه UPS نیز به عنوان منبع تغذیه PLC تاسیسات تعمیر و مورد بهره برداری قرار گرفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد