دومين همايش ملي چشم انداز توسعه پايدار در عسلويه آغاز به كار كرد

به گزارش نفت ديلي ، دومين همايش ملي «چشم انداز توسعه پايدار، يكپارچه و دانايي محور منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس در افق 1404 و 1444» صبح امروز با حضور وزير نفت در عسلويه آغاز به كار كرد.

هدف از برگزاري اين همايش، استفاده از ظرفيت هاي علمي، آرا و توانمندي هاي انديشه مندان و خبرگان كشور در جهت بازنگري، اصلاح و يكپارچه سازي جهت گيري ها و اولويت بندي هاي تمام ذي نفعان فعال در منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس، با توجه به محدوديت ها و تلاطم هاي محيطي پيش رو با تاكيد بر شناسايي و تبيين علمي راهكارهاي تحقق اهداف و راهبردهاي تعيين شده وزارت نفت در زمينه توسعه فازها و بهره برداري بيشينه و صيانتي از مخزن مشترك پارس جنوبي است.

توسعه ظرفيت تفكر سيستمي و راهبردي و توسعه نگاه آينده پژوه، آينده نگر و كل نگر از طريق بهره گيري از ظرفيت علمي و اجرايي ملي و بين المللي، كمك به توسعه شايستگي هاي محوري و قابليت هاي فني و مديريتي و در نهايت توانمندسازي منابع انساني در زمينه توسعه پايدار منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس، از ديگر اهداف برپايي اين همايش است كه با تاكيد مديرعامل منطقه ويژه، به طور سالانه برگزار مي شود.

همايش ملي چشم انداز توسعه پايدار، يكپارچه و دانايي محور منطقه ويژه پارس اقتصادي انرژي پارس در افق 1404 و 1444 با طرح و پيشنهاد مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس، با هدف گردآوري، تحليل، طبقه بندي آرا، نظريات و راهكارهاي خبرگان، كارشناسان و ذي نفعان فرآيند توسعه پارس جنوبي به منظور كمك به شناسايي و تبيين علمي و كارشناسانه نيازها و اصول ناظر بر تهيه طرح جامع توسعه پايدار اين منطقه از سال گذشته اجرايي شد.

دومين همايش ملي توسعه پايدار، يكپارچه و دانايي محور منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس، فردا (17 اسفند) به كار خود پايان مي دهد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد