حمایت از ٣٦٠ پایان نامه در کارنامه پژوهشی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت

به گزارش نفت دیلی ، بررسی کارنامه پژوهشی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت از نیمه دوم سال ٨٦ تاکنون نشان می دهد در این مدت، بخش پژوهش و فناوری این شرکت با اعتبار ١٥ میلیارد ریال از ٣٦٠ پایان نامه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا حمایت کرده است.

 

 

امید شاکری؛ رییس پژوهش و فناوری شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به مناسبت هفته پژوهش در گفت و گو با خبرنگار شانا به تشریح عملکرد پژوهشی این شرکت پرداخت و گفت: در حالی که طی سال های ٨٠ تا ٨٥، به طور متوسط سالانه از ٣٠ پایان نامه حمایت به عمل آمده است، این تعداد در بازه زمانی ٨٦ تاکنون، به متوسط سالانه ٦٢ پایان نامه افزایش یافته است.

 

وی تصریح کرد: به این ترتیب، میزان حمایت از پایان نامه ها در بخش پژوهش و فناوری شرکت بهینه سازی مصرف سوخت از رشد دوبرابری برخوردار بوده است.

 

شاکری در این زمینه، تعامل مثبت شرکت بهینه سازی مصرف سوخت را با دانشگاه ها و مراکز پژوهشی مورد اشاره قرار داد و گفت: تا قبل از سال ٨٦، پایان نامه های دانشجویی که از سوی بهینه سازی مورد حمایت قرار می گرفت، تنها متعلق به هشت دانشگاه بود در حالیکه تعداد دانشگاه  های طرف تعامل از ٨٦ تاکنون رشد چشمگیری داشته و به ٤٤ دانشگاه افزایش یافته است.

 

وی این امر را نشان دهنده فعالسازی ظرفیت های تحقیقاتی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و اطلاع رسانی گسترده در خصوص فعالیت های پژوهشی این شرکت عنوان کرد و گفت: توسعه کمی و کیفی به طور همزمان، همواره در دستور کار این شرکت قرار دارد.

 

شاکری با اشاره به ٣٥ قرارداد منعقد شده در بخش پژوهش و فناوری این شرکت از سال ٨٦ تاکنون خاطرنشان کرد: مجموع اعتبار این قراردادها ٨٥ میلیارد ریال بوده است که با احتساب ١٥ میلیارد ریال اعتبار حمایت از پایان نامه ها، عملکرد مالی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به حدود صد میلیارد ریال بالغ شده است.

 

گفتنی است واحد پژوهش و فناوری شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، در اردیبهشت سال ١٣٨٦ به منظور جهت دهی و بهبود مستمر فعالیت های شرکت در حوزه پژوهش و فناوری بهینه سازی انرژی در بخشهای صنعت، خانگی و تجاری، حمل و نقل تشکیل و از آن پس، تمامی فعالیت های پژوهشی شرکت در این واحد متمرکز شد.   

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد