تولید توربوکمپرسور ملی ٣ سال دیگر به نتیجه می رسد

به گزارش نفت دیلی، با دستیابی به دانش فنی ساخت توربو کمپرسور از سوی شرکت های داخلی در شرایط کنونی، تولید توربو کمپرسور ملی تا ٣ سال آینده محقق می شود.

مدیر برنامه ریزی و سرپرست مرکز دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: صنایع داخلی در بسیاری از موارد از جمله توربو کمپرسور، شیرآلات و...، گام های خوبی برداشتند و پیشرفت های قابل توجهی داشتند.

حسن تربتی افزود: در حال حاضر دانش فنی ساخت توربو کمپرسور از سوی شرکت های داخلی به دست آمده است و امیدوارم در ٣ سال آینده توربو کمپرسور ملی به صورت کامل تولید شود.

وی در ارزیابی خود از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی نیز گفت: یکی از مسائلی که در این نمایشگاه مورد توجه شرکت ملی گاز ایران قرار گرفت، حضور و  استفاده حداکثری از توان شرکت های داخلی بود.

تربتی افزود: استفاده از توان سازندگان داخلی در صنعت گاز مقوله اقتصاد مقاومتی را محقق می کند و علاوه بر اشتغال زایی، صرفه جویی و خروج ارز از کشور، بی نیازی این صنعت بزرگ به کشورهای دیگر نیز فراهم می شود.

وی اظهار کرد: بحث استفاده از سرمایه گذاران داخلی و خارجی نیز در این نمایشگاه پیگیری شد.

به گفته وی، شرکت ملی گاز ایران در حاشیه نمایشگاه نوزدهم، با معرفی پروژه های در دست اقدام خود در این نمایشگاه، شرایط را برای سرمایه گذاران و از سوی دیگر تجهیزات مورد نیاز در این صنعت اعلام کرد تا این شرکت ها بتوانند در اجرای پروژه های صنعت گاز سهیم باشند.

تربتی خاطرنشان کرد: در ایام نمایشگاه اطلاعات شرکت های داخلی و خارجی که امکان سرمایه گذاری را دارند دریافت شده است و پس از بررسی این اطلاعات، پروژه های این شرکت را از طریق مشارکت داخلی و خارجی پیش می بریم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد