پيام نوروزي مدير عامل شركت ملي نفت ايران،
نوروز، آغاز رويشي براي صنعت نفت

به گزارش نفت دیلی ، يا مقلب القلوب و الابصار، يا مدبر الليل و النهار، يا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الي احسن الحال نوروز مظهر حيات، تحول، عشق، مهرورزي، احسان و نيكي است و از اينرو شايسته صيانت و پايداري است؛ فرصتي است گرانبها براي تازه شدن و براي صنعت نفت ايران، اميدي است براي بهروزي؛ آغاز تلاشي است سخت براي شكوفايي درخت تنومند صنعت نفت ايران درسالي نو.

همكاران و ياران هميشگي!

توسعه و ارتقاي صنعت نفت به منزله شاهرگ حياتي اقتصاد و مظهر دستيابي به ايراني آباد، رسالتي است كه همواره بر دوش شما كاركنان و زحمتكشان اين صنعت بوده و خواهد بود.

آنان كه دل در گرو پايداري و عزت اين مرز و بوم دارند، بيش از صد بهار است كه همزمان با رويش جوانه ها سبز مي شوند و صفحات افتخار ملي و توسعه صنعت نفت را بار ديگر ورق مي زنند.

شما كاركنان خدوم شركت ملي نفت ايران طي سي و دو سال بالندگي انقلاب اسلامي نشان داديد كه مي توان با خلاقيت، هوشمندي و تلاش مستمر كه برگرفته از حميت ايراني است، چرخ هاي صنعت مادر كشور را با درايت و سرعت به حركت در آورده و با بهره گيري از پيشرفته ترين تجهيزات و فناوري، صنعت نفت را در بالاترين سطح و پيوسته در مدار توليد نگه داشت.

كارنامه درخشان شركت ملي نفت ايران در سالي كه گذشت به حق با شعار همت مضاعف و كار مضاعف گره خورد و افتخاري ديگر براي صنعت نفت رقم زد.

تلاش مضاعف شما خواهران و برادران عزيز در صحنه هاي مختلف اكتشاف و توليد نفت و گاز كه براي تحقق شعائر صنعت نفت كشورمان از جان مايه گذاشتيد، همتي است مثال زدني كه در وصف نمي گنجد.

اميد است در طليعه بهار و شكوفايي طبيعت، بتوان با توكل به ذات خالق قادر و درايت و بصيرت و مجاهدت شما عزيزان، دغدغه‌هاي توسعه مستمر صنعت بزرگ نفت را برطرف كرد و كارنامه‌اي درخشان‌تر از گذشته پديد آورد و از اين رهگذر رايحه اميد و نشاط و شادكامي را در دل مردم شريف كشورمان نشاند.

هم اكنون كه در آستانه بهاري ديگر قرار داريم، فرصت را مغتنم شمرده و تجديد ميثاقي نيز با بيش از يكهزار شهيد صنعت نفت، جانبازان، آزادگان، بسيجيان و خانواده هاي گرانقدرشان خواهيم داشت.

آنانكه جوانمردانه براي حفظ و حراست از دستاوردهاي انقلاب اسلامي و صنعت نفت ايران؛ جنگيده و در سنگر عشق دعوت معبود را لبيك گفتند.

بدون شك استقلال امروز صنعت نفت و تجلي خودباوري در ايران اسلامي، وامدار تلاش جان بر كفان هميشه در صحنه اي است كه هستي خود را عاشقانه در طبق اخلاص نهادند؛ آزاد مرداني كه سال ها در اسارت به سر بردند، به شهادت رسيدند يا به درجه رفيع جانبازي نائل آمدند؛ بسيجياني كه همواره در ميدان بودند و امروز نيز با تمام توان در راه اعتلاي ايران و عزت اسلام مي كوشند.

همگام با آنانكه نبض انقلاب را در دست دارند و مفاخر صنعت نفت هستند پيماني دوباره مي بنديم و عهد مي كنيم تا دنباله رو راه آنان در تحقق شعار استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي باشيم.

در راه اعتلاي ايران اسلامي، دلشاد باشيد و برقرار!

 

احمد قلعه باني؛

مدير عامل شركت ملي نفت ايران




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد