زنگنه:
مبارزه با فساد در صنعت نفت قاطعانه پیگیری شود

به گزارش نفت دیلی، وزیر نفت در پاسخ به گزارش عملکرد ستاد ارتقای سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: مبارزه با فساد در صنعت نفت باید قاطعانه پیگیری شود.

در پی دستور موکد بیژن زنگنه، وزیر نفت مبنی بر شناسایی گلوگاه ها و بسترهای بروز فساد در صنعت نفت و اراده جدی در مبارزه با هرگونه فساد اداری و اقتصادی و ویژه خواری، در اسفندماه سال گذشته "ستاد ارتقای سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی"، به ریاست شجاع الدین بازرگانی، معاون وزیر در امور مجلس و حقوقی کار خود را آغاز کرد.

این ستاد طی جلسه های متعدد، ضمن بحث و بررسی پیرامون شرح وظایف ستاد، جمع آوری مقررات و دستورعملهای موجود در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی، تهیه و جمع بندی دیدگاه ها و تجارب اعضا درباره بسترها و آثار مخرب فساد اداری و اقتصادی، گزارشی از فعالیتهای خود را تقدیم وزیر نفت کرد.

در این گزارش مواردی چون، تشکیل جلسه مشترک با نهادهای ذیربط و نظارتی نظیر دیوان محاسبات، وزارت اطلاعات، بازرسی کلی کشور، کمیسیونهای اصل نود و انرژی مجلس شورای اسلامی با هدف اطلاع رسانی و هماهنگی با این نهادها و بهره گیری از تجارب آنان برای کارآمدسازی هرچه بیشتر سیستم همسو با محدود سازی بسترهای فساد اداری و اقتصادی مطرح شد و نیز بر ضرورت اطلاع رسانی در زمینه فعالیتهای ستاد از طریق اداره کل روابط عمومی تاکید شده است.

وزیرنفت در پاسخ به این گزارش بر شناسایی سریع تر و برخورد قاطعانه با بستر بروز فساد در وزارت نفت تاکید کرد. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد