زنگنه: نیروی مازاد در نفت داریم

به گزارش نفت دیلی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید: وقتی با وزیر نفت صحبت می کنیم، وی می گوید ما با چند ده هزار نیروی مازاد در صنعت نفت مواجه هستیم. به عقیده این نماینده مجلس از وزارتخانه ای که بر اساس قانون عمل می کند نباید سئوال کرد.

موضوع منتخبان آزمون استخدامی با ارسال نامه وزیر نفت به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری وارد مرحله جدیدی شد، زیرا وزارت نفت قصد دارد هر چه سریع‌تر شرکت کنندگان آزمون یاد شده را تعیین تکلیف کند.

با این حال نمایندگان مجلس بر حسب وظیفه‌شان نسبت به موضوع یادشده حساس شدند و اظهاراتی موافق و مخالف در این زمینه داشته‌اند.

در این میان، ایرج ندیمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، تصریح کرد: وقتی با وزیر نفت صحبت می‌کنیم، وی می‌گوید ما با چند ده هزار نیروی مازاد در صنعت نفت مواجه هستیم و جمعیت کنونی نیز با معضلاتی روبروست و در این میان شرایط تحریم ها را هم باید در نظر گرفت.

این نماینده مجلس با بیان این که از وزارتخانه‌ای که بر اساس قانون عمل می‌کند نباید سئوال کرد، گفت: سئوال اساسی این است که آیا ریاست جمهوری در خصوص استخدام مجوزی به وزارت نفت داده است که به آن عمل نمی‌شود؟ و دیگر آن که چرا باید وزیر نفت موردی عمل کند، باید نیازها تعریف شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهرو ولایت با بیان این مطلب که قرار بود هر ساله ۱۰ درصد از بدنهٔ دولت کاسته شود افزود: اگر ۵۰۰ هزار نفر نیرو در سالهای گذشته به مجموعه دولت اضافه شده، از کدام منابع هزینه‌ای ۵۰۰ هزار نیرو تامین می‌شود! تکلیف افراد باقی مانده چیست؟




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد