حذف فضای آزاداندیشی، برای فضای علمی کشور مخرب است

به گزارش نفت دیلی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت از آمادگی کامل این مجموعه برای گسترش همکاریها با دانشگاه صنعت نفت خبر داد و گفت: دانشگاه صنعت نفت، اولویت پژوهشگاه در همکاریهای تحقیقاتی و پژوهشی است.

حمیدرضا کاتوزیان در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه صنعت نفت که در روز (چهارشنبه ١٥ مردادماه) با حضور قائم مقام وزیر نفت و جمعی از مدیران ارشد وزارت نفت برگزار شد، اظهار کرد: در نشست مشترکی که پیش از این بین دانشگاه و پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شده بود، توافقهایی بمنظور توسعه تعاملهای دو طرف انجام شد و پژوهشگاه بر ادامه این روند در دوران فعالیت رئیس جدید دانشگاه تاکید دارد.

وی تصریح کرد: پژوهشگاه صنعت نفت و تمام پردیسها، آزمایشگاهها، حوزه های تحقیقاتی و زیرمجموعه های آن برای همکاری با دانشگاه صنعت نفت آمادگی دارند.

حذف فضای آزاداندیشی، برای فضای علمی کشور مخرب است

کاتوزیان در ادامه بر ضرورت گسترش کرسیهای آزاداندیشی در دانشگاه ها طبق فرموده رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و گفت: باید بپذیریم حذف فضای آزاداندیشی، برای فضای علمی کشور مخرب است.

وی با اشاره به لزوم توجه جدی دانشگاه ها به فضای سیاسی و عملکرد حراست دانشگاه ها، تصریح کرد: فضای دانشگاهی کشور باید به نحوی باشد که امکان ارائه دیدگاه های مختلف فراهم شود و این طبیعت دانشگاه است.

گفتنی است چندی پیش با دستور وزیر نفت، عبدالنبی هاشمی بعنوان رئیس دانشگاه صنعت نفت منصوب و از تلاشهای غلامرضا راشد در این سمت تقدیر شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد