بازديد نوروزي مديرعامل شركت ملي نفت از مناطق و سكوهاي عملياتي شركت نفت فلات قاره

به گزارش نفت دیلی ، همزمان با آغازين روزهاي سال نو و فصل بهار ،احمد قلعه باني؛ مشاور وزير و مديرعامل شركت ملي نفت ايران با حضور در مناطق عملياتي و سكوهاي توليد نفت شركت نفت فلات قاره، از نزديك در جريان روند فعاليت و تلاش كاركنان اين شركت قرار گرفت.

در اين بازديد كه با حضور محمود زيركچيان‌زاده؛ مديرعامل شركت نفت فلات قاره انجام شد،احمد قلعه باني؛ مشاور وزير و مديرعامل شركت ملي نفت ايران از مناطق عملياتي لاوان، سيري، كيش و سكوهاي سلمان و رشادت بازديد كرد.

بر اساس اين گزارش، در نخستين روز اين سفر، مديرعامل شركت ملي نفت ايران با حضور در سكوي گازي سلمان از نزديك در جريان روند فعاليت اين سكو و كاركنان آن قرار گرفت و از دكل حفاري مستقر بر روي اين سكو بازديد كرد؛ قلعه باني و هيات همراه در بخش ديگري از اين سفر، از سكوي رشادت و روند پيشرفت طرح توسعه اين سكو بازديد كردند.
 برنامه روز دوم سفر مديرعامل شركت ملي نفت ايران، حضور در منطقه عملياتي سيري و بازديد از پروژه ملي NGL اين منطقه بود؛ قلعه باني ضمن بازديد از اين پروژه بزرگ، روند پيشرفت آن را اميدواركننده ذكر كرد و اظهار اميدواري كرد اين پروژه هرچه زودتر در اوايل سال جاري به بهره‌برداري نهايي برسد.
مديرعامل شركت ملي نفت، همچنين در نيروگاه توليد برق منطقه سيري (فراب) حضور يافت؛ اين نيروگاه ازتوان بالايي در توليد برق برخوردار است و با راه‌اندازي كامل آن مشكل تامين برق منطقه سيري به طور كامل برطرف خواهد شد.
در ادامه اين بازديد، جلسه مشتركي با حضور مديرعامل شركت ملي نفت و مديران و كاركنان شركت نفت فلات قاره در منطقه سيري برگزار شد كه در ابتداي اين جلسه، پروژه NGL سيري به طور كامل از سوي مجري طرح معرفي شد و در ادامه نيز مديرعامل شركت ملي نفت ايران دستورات لازم را براي شتاب بيشتر در روند اجراي اين پروژه با كيفيت و استاندارد لازم صادر كرد.
محمود زيركچيان‌زاده؛ مديرعامل شركت نفت فلات قاره نيز در سخناني به مشكلات و تنگناهاي اين شركت اشاره كرد و گفت: يكي از بزرگترين مشكلات ما به‌ويژه در مناطق عملياتي و سكوها، نامتناسب بودن تعداد نفرات و وظايف محوله است كه اميدواريم هر چه زودتر مرتفع گردد.
در ادامه اين نشست نيز رحيمي، معاون منطقه عملياتي سيري خواستار اختيارات بيشتر منطقه در همه زمينه‌ها شد. همچنين تعدادي از همكاران حاضر در اين نشست به نمايندگي از ساير همكاران خود، ضمن مطرح كردن توانمندي‌هاي موجود در منطقه مشكلات خود را مطرح نمودند.

مديرعامل شركت ملي نفت ايران پس از شنيدن اين سخنان، ضمن تبريك سال نو و بهار طبيعت به كاركنان سختكوش شركت نفت فلات قاره ايران، گفت: تلاش شما براي توليد نفت در خليج فارس در قالبي ديگر نيز ارزشمند است؛ شما در اصل به عنوان بازوي حاكميتي جمهوري اسلامي ايران در خليج فارس در تلاش هستيد و اهتزاز پرچم مقدس كشورمان در آبهاي خليج فارس اهميت فراواني دارد.
قلعه باني افزود: با توجه به تاكيدات مكرر وزير نفت، محوريت كارها بايد بر مبناي نيروي انساني باشد و بر اين اساس كاركنان شركت نفت فلات قاره بايد از همه جوانب روحي و جسمي در آمادگي كامل قرارداشته باشند و توجه به خواسته‌ها و تامين نيازهاي نيروي انساني در راس برنامه‌هاي شركت ملي نفت ايران قرار دارد.
وي تصريح كرد: در اين سفر، قصد بازديد رسمي نداشته و مهمترين هدفم تشكر و قدرداني از تلاش خستگي‌ناپذير شما عزيزان در دورترين نقاط كشورمان بود؛ شركت نفت فلات قاره ايران در راس تمام امور شركت ملي نفت است و بنده همواره بر رفع مشكلات كاركنان اين شركت تاكيد كرده‌ام.
وي در پايان سخنان خود با اشاره به نام‌گذاري سال جديد از سوي مقام معظم رهبري به نام سال جهاد اقتصادي بر تلاش بيش از پيش همه كاركنان صنعت نفت براي تحقق اين شعار مهم و اساسي تاكيد كرد.
اين گزارش حاكيست، مديرعامل شركت ملي نفت ايران و هيات همراه در روز سوم، رهسپار جزيره كيش شدند و در جلسه مشتركي با رييس اين منطقه آزاد شركت كردند. در اين جلسه طرفين بر تعامل بيشتر ميان شركت نفت فلات قاره به نمايندگي از شركت ملي نفت ايران و منطقه آزاد كيش تاكيد كردند.
 قلعه‌باني در اين نشست گفت: شركت نفت فلات قاره مي‌تواند به قطبي براي شتاب بيشتر كارهاي توسعه‌اي در اين منطقه تبديل شود.
در روز پاياني نيز، مديرعامل شركت ملي نفت و هيات همراه از تاسيسات شركت نفت فلات قاره و امكانات عمراني اين شركت در منطقه كيش بازديد كردند و قانعي؛ رييس منطقه عملياتي كيش به معرفي اين منطقه پرداخت.
 منوچهر خندان؛ ريس روابط عمومي شركت نفت فلات قاره ايران نيز در سخناني ضمن تشكر از حضور مديرعامل شركت ملي نفت ايران در مناطق و سكوهاي عملياتي اين شركت، اين حضور را بسيار موثر و تاثيرگذار دانست و گفت: بازديد مسئولان از مناطق عملياتي و سكوها باعث دلگرمي كاركنان و ايجاد روحيه و انگيزه بيشتر در آنان خواهد شد.
وي افزود: خوشبختانه اين سفر بسيار مفيد و اثربخش بود و طي آن مشكلات و تنگناهاي شركت نفت فلات قاره مطرح شد كه مديرعامل شركت ملي نفت نيز قول مساعد همكاري و رفع اين مشكلات را دادند.
گفتني است، همه‌ساله با آغاز سال نو در حالي كه بيشتر هموطنانمان كنار خانواده‌هاي خود بر سر سفره هفت‌سين نشسته‌اند، كاركنان مناطق و سكوهاي عملياتي شركت نفت فلات قاره ايران با احساس مسئوليت و وظيفه براي توليد نفت از ميادين خليج فارس تلاش مي‌كنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد