بازدید وزیر نفت از تاسیسات شرکت نفت فلات قاره ایران

به گزارش نفت دیلی، وزیر نفت در راس هیئتی پنجشنبه (٣٠ مرداد) از تاسیسات شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه قشم و میدان مشترک هنگام بازدید کرد.

بیژن زنگنه به همراه سید کاظم وزیری هامانه، قائم مقام وزیر نفت پس از بازدید هوایی از تاسیسات میدان مشترک هنگام در خلیج فارس و ارائه توضیحات در باره فعالیتها، نوع نفت تولیدی و روند اقدامهای این سکو توسط سعید حافظی، مدیرعامل این شرکت وارد منطقه عملیاتی قشم شد و از کارخانه بهره‌برداری، تاسیسات نفتی و اتاق کنترل این منطقه بازدید کرد.

در جریان این بازدید توضیحات کاملی توسط مهندس حافظی و متخصصان واحدهای مرتبط در باره فعالیت‌‌های انجام شده، ارائه شد؛ در ادامه این برنامه، وزیر نفت از واحد تعمیرات منطقه قشم نیز بازدید و با دستاوردهای کارشناسان و متخصصان این واحد در بازسازی و مهندسی معکوس دو دستگاه دارای اهمیت صنعت نفت آشنا شد.

برنامه بعدی بازدید وزیر نفت از تاسیسات نفتی جزیره قشم حضور در سالن آمفی‌تئاتر منطقه قشم و دیدار با کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران بود، در این مراسم حافظی،مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در سخنانی به تشریح فعالیتهای این شرکت در بهره‌برداری و استخراج نفت در خلیج فارس پرداخت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد