شورای نظام پیشنهادها در شرکت بهینه ‌سازی مصرف سوخت تشکیل شد

به گزارش نفت دیلی، شورای نظام پیشنهادهای شرکت بهینه‌ سازی مصرف سوخت با هدف استقرار طرح تحول اداری و ضرورت فعالسازی حوزه‌های مرتبط با آن تشکیل شد.

دبیر شورای نظام پیشنهادهای شرکت بهینه‌ سازی مصرف سوخت با اعلام این خبر اظهار کرد: این شورا مطابق تصمیمهای جلسه های شورای تحول اداری شرکت ملی نفت ایران و با هدف جلب مشارکت و استفاده از پتانسیل همه کارکنان شرکت بهینه‌ سازی مصرف سوخت در رسیدن به بهبود مستمر و کاهش هزینه ‌ها به ریاست مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت تشکیل شد.

محمدرضا خطاطی، مدیریت انگیزش و فکر، تقویت خلاقیت و نوآوری، کاهش هزینه‌ ها، بهبود مستمر، افزایش رضایتمندی، ایجاد حس مسئولیت‌ پذیری و آموزش انجام کارهای گروهی به کارکنان را از محورهای اصلی ایجاد نظام پیشنهادها اعلام و تصریح کرد: این نظام از ابتدای مرداد ماه امسال در شرکت بهینه‌ سازی مصرف سوخت فعال شده و جلسه های کمیته اجرایی آن به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این راستا تاکنون چهار جلسه برگزار شده است؛ همچنین کارگروه‌های تخصصی این شورا در ٦ عنوان شامل، حوزه‌های فناوری اطلاعات، منابع انسانی، منابع مالی و اقتصاد، مدیریت و بهینه‌سازی، عملیات و فنی و روابط عمومی و فرهنگسازی تعریف شده است.

دبیر شورای نظام پیشنهادهای شرکت بهینه ‌سازی مصرف سوخت به وظایف این شورا اشاره و تصریح کرد: تشکیل شورای نظام پیشنهادها با هدف تشویق کارکنان به ارائه پیشنهادهای مفید و سازنده، زمینه سازی اجرای دوره‌های آموزشی آشنایی با نظام پیشنهادها برای کارکنان، ایجاد بستر لازم برای ارائه راهکارها و رویه‌ های سازنده با هدف بهبود نظام پیشنهادها و تعامل مستمر با شورای راهبری نظام پیشنهادهای ستاد شرکت ملی نفت ایران، از جمله وظایفی است که از سوی شرکت ملی نفت ایران برای نظام پیشنهادها شرکت بهینه ‌سازی مصرف سوخت تعیین شده است.

 خطاطی به فعالیتهای دبیرخانه شورای نظام پیشنهادها شرکت بهینه‌ سازی طی یکماه گذشته اشاره و تصریح کرد: این دبیرخانه جلسه های مشترکی نیز با امور بهره ‌وری، تحول اداری و کارآفرینی شرکت ملی نفت داشته که در آنها به موضوعهایی مانند تهیه فرمهای اولیه برای دریافت پیشنهادها، برگزاری دوره‌های آموزشی، پیاده‌سازی نرم افزار متمرکز مربوطه و آخرین وضعیت تصویب آیین‌نامه جدید نظام پیشنهادها پرداخته شده است.

وی در پایان جلب مشارکت همکاران شرکت بهینه سازی مصرف سوخت را با هدف حضور در کارگروه‌ها و خلق و پردازش ایده‌ها، از اقدامهای در حال انجام دبیرخانه نظام پیشنهادهای شرکت بهینه‌ سازی مصرف سوخت عنوان کرد. 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد