مدير عامل شركت ملي نفت خبر داد:
احتمال رونمايي فاز اول سامانه خريد كالا در وزارت نفت

به گزارش نفت دیلی ، معاون وزير نفت از احتمال رونمايي فاز اول سامانه خريد كالا در شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي خبر داد .

مدير عامل شركت ملي نفت ايران، نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي را زمينه‌اي براي ايجاد و توسعه تعامل پيمانكاران داخلي و خارجي با يكديگر دانست.

احمد قلعه‌باني در اين خصوص تاكيد كرد: اين نمايشگاه فرصت بسيار مناسبي است تا پيمانكاران، مشاوران و سازندگان تجهيزات نفتي با يكديگر و با پيمانكاران خارجي تعامل كنند.

وي با بيان اينكه شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي با هدف ارائه آخرين دستاوردهاي صنعت نفت كشور برگزار خواهد شد، گفت: اميدواريم با فراهم‌كردن زيرساخت‌هاي مناسب، شرايط براي سرمايه‌گذاري شركت‌هاي خارجي در حوزه‌هاي بالادستي و پايين دستي صنعت نفت مهيا شود و تعامل مثبتي را با پيمانكاران، متخصصان و سرمايه‌گذاران خارجي داشته باشيم.

معاون وزير نفت همچنين از احتمال رونمايي فاز اول سامانه خريد كالا در شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي خبر داد و تصريح كرد: ارائه دستاوردهاي ساماندهي و ساختارسازي براي استفاده از ظرفيت‌‌هاي صنايع داخلي، بهره‌برداري از ظرفيت‌هاي داخل كشور براي رفع نيازهاي صنعت نفت و ساماندهي در بخش پيمانكاران نيز در شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي محقق خواهد شد.

وي در خصوص استقبال گسترده شركت‌هاي داخلي و خارجي از اين نمايشگاه افزود: استقبال چشمگيري كه از سوي شركت‌هاي داخلي و به‌ويژه شركت‌هاي خارجي صورت گرفت؛ به‌طوري كه در مواردي موجب شد به دليل كمبود فضاي مناسب و كافي، همه شركت‌هاي خارجي متقاضي نتوانند در نمايشگاه امسال حضور يابند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد