مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد:'
افزایش حمایت شرکت ملی نفت از سازندگان داخلی

به گزارش نفت دیلی ، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر ضرورت افزایش حضور شرکت های داخلی برای اجرای پروژه های صنعت نفت گفت: شرکت ملی نفت ایران نیز از تمام سازندگان داخلی بیش از پیش حمایت می کند.

"احمد قلعه بانی" افزود: نمایشگاه شانزدهم، محل نمایش اقتدار صنعت نفت ایران در منطقه و جهان است و حضور بیش از 1500 شرکت داخلی و خارجی، نشان از اهمیت این نمایشگاه در سطح بین المللی دارد. 

وی افزود: سطح کیفی نمایشگاه امسال به مراتب بالاتر از سال های قبل و امید است این نمایشگاه دستاوردهای زیادی را برای صنعت نفت ایران به همراه داشته باشد.

قلعه بانی گفت: شرکت های سازنده تجهیزات و قطعات صنعت نفت با حضور گسترده خود ثابت کردند که ایران از برترین صنعتگران سازنده تجهیزات صنعت نفت در جهان است.

وی ادامه داد: شرکت ملی نفت از تمام شرکت های داخلی حمایت خواهد کرد و سازندگان داخلی با حمایت های دولت باید برای انتقال دانش فنی و ساخت تجهیزات حساس مورد نیاز بیش از گذشته بکوشند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران افزود: سازندگان داخلی باید ضمن تکیه بر دانش و توان علمی و فنی بالای خود، ایران را در راه رسیدن به خودکفایی کامل در صنعت نفت یاری کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد