اساسنامه شرکت ملی نفت تا پایان شهریور ماه به تصویب نهایی می رسد

به گزارش نفت دیلی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درخصوص نهایی شدن اساسانامه شرکت ملی نفت گفت : اساسنامه نفت پس از تدوین به کمیسیون انرژی تحویل داده شده و کار بررسی آن بزودی آغاز خواهد شد.

جهانبخش امینی در ادامه گفتگو با خبرنگار نفت دیلی افزود : پس از تأخیر دولت در ارائه اساسنامه شرکت ملی نفت، کارشناسان و متخصصان مجلس با استفاده از کارشناسان مختلف در دولت و کارشناسان دیگر به تدوین این اساسنامه اقدام شد و در حال حاضر این اساسنامه برای مطرح شدن در مجلس آماده است.

وی با بیان اینکه تا پایان شهریور ماه سال جاری پیش نویس اساسنامه شرکت ملی نفت برای تصویب نهایی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

امینی با اشاره به اینکه اساسنامه یکی از عظیم ترین شرکت های نفتی جهان از ادوار گذشته تا کنون تقدیم مجلس نشده بود و تصریح کرد : از این رو این اساسنامه مشمول مرور زمان شده است.

وی از تصمیم گیری درباره پیش نویس اساسنامه شرکت ملی نفت تا اواخر شهریور ماه امسال در صحن علنی مجلس خبر داد و افزود: با تصویب این اساسنامه در مجلس ضمانت اجرایی کافی برای اعمال آن در سطح صنعت نفت فراهم می شود.

جهانبخش امینی با تأکید براینکه در حال حاضر ساختار قرار دادها و فعالیتهای شرکت ملی نفت ایران بدون اساسنامه قانونی انجام می گیرد خاطر نشان کرد : هم اکنون تدوین و تصویب اساسنامه شرکت ملی نفت ایران که به یکی از اولویتهای نمایندگان مجلس تبدیل شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد