قلعه باني:
اكتشاف نفت و گاز ،مهم ترين بخش خلق ثروت در كشور است

به گزارش نفت دیلی ، مديرعامل شركت ملي نفت ايران گفت: مديريت اكتشاف حلقه اصلي فعاليت هاي بالادستي صنعت نفت است. 

احمد قلعه باني؛ مديرعامل شركت ملي نفت ايران در دوازدهمين همايش تبيين اهداف و سياست هاي مديريت اكتشاف اين مديريت را حلقه اصلي فعاليت هاي بالادستي صنعت نفت بر شمرد.

وي با اشاره به اينكه اكتشاف مهم ترين بخش حلقه ثروت و نقطه آغاز چرخه توليد نفت و گازدر كشور است، عنوان كرد: عملكرد مديريت اكتشاف در سال 1389 بسيار موفقيت آميز بوده و اميد است در برنامه پنجم توسعه نيز اكتشاف همچنان ماموريت ها و تكاليف خود را به نحو احسن انجام دهد.

مديرعامل شركت ملي نفت ايران با تاكيد بر ضرورت تدوين چشم انداز بيست ساله براي اكتشاف افزود: بايد از ظرفيت هاي قانون استفاده بيشتري كرد تا ضمن جلب سرمايه گذاري بخش خصوصي، نحوه قرار داد با شركت هاي خارجي به گونه اي تنظيم شود كه برنده مناقصه در صورت كشف ميدان ملزم به توسعه آن باشد.

قلعه باني روند نظم، برنامه ريزي و ارزيابي در مديريت اكتشاف را قابل تقدير دانست و يادآور شد: نيروي انساني متعهد، كارآمد و متخصص مديريت اكتشاف بالاترين و ارزشمند ترين سرمايه اين مديريت است كه بايد با اتكاي آموزش و استفاده از فناوري هاي نوين، زمينه هاي رشد و پيشرفت اين نيروها را بيش از پيش فراهم كرد.

بر پايه اين گزارش سيد محمود محدث؛ مدير اكتشاف شركت ملي نفت ايران نيز در اين جلسه گزارش مبسوطي پيرامون وضعيت اكتشاف و روند  موفقيت هاي اين مديريت در تحقق اهداف و ماموريت ها و نيز افزايش كشف ميادين نفت و گاز ارائه كرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد