ایران سهم خود را در بازار نفت استیفا می‌کند

به گزارش نفت دیلی، عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ایران با بهره گیری از روش منطقی در مذاکرات هسته ای، سهم خود را در بازار نفت استیفا می‌کند. 

سیدهاشم بنی‌هاشمی چهارم  اظهار کرد: با تحقق گشایشهای سیاسی اخیر امکان صادرات نفت کشور افزایش می‌یابد، چون ظرفیت تولید در کشور وجود دارد. ازاین‌رو، به‌طور تقریبی صادرات نفت ایران به ٢ برابر می رسد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: افزایش صادرات نفت ایران مشکلی برای بازار ایجاد نخواهد کرد، چون ایران سهم از دست رفته خود را بازمی‌یابد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری گفت: کشور به سمت کارآمدی بیشتر حرکت می‌کند. ازاین‌رو، باید مفهوم عنوان امسال مورد اهتمام همه باشد، زیرا ظرفیتهای دولت و مردم معطل مانده است و از آن استفاده نمی‌شود و گاهی به‌جای استفاده از ظرفیتها، تخریب ایجاد می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی یادآوری کرد: ایران، برنامه و پروژه‌های مطلوبی دارد که باید در سایه همدلی و هم‌زبانی عملیاتی شود.

بنی‌هاشمی چهارم تلاشهای اخیر دولت در مذاکرات هسته‌ای را در مسیر درست خواند و گفت: مسیر حرکت مناسب هست هرچند که ممکن است همه مسائل رفع نشود.

این نماینده مجلس نهم، افزود: روشی که دولت برای مذاکره پیش‌گرفته و ملت و رهبری از آن حمایت می‌کنند منطقی و درست است و توانسته پاسخ گیرد حتی اگر طرف مقابل نقض عهد کند، ما می‌توانیم از ظرفیتهای خود استفاده کنیم.

وی افزود: ظرفیتهای ما از جمله نیروی انسانی و تأسیسات حفظ‌شده است و ما می‌توانیم به نقطه قبلی بازگردیم و افزون بر آن توانسته‌ایم افکار عمومی جهانیان را در اختیار گیریم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد