علي آبادي :
ميزان توليد نفت کشور تغيير خاصي نکرده است

به گزارش نفت دیلی، سرپرست وزارت نفت گفت: نخستین بار در اجلاس اخیر اوپک اکثریت اعضای این سازمان با پذیرش دیدگاه و استدلال ایران با افزایش نیافتن تولید نفت موافقت کردند.
محمد علی آبادی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران افزود: شاید مخالف جدی این موضوع عربستان بود که توجهی به منافع خود ندارد و احتمالاً تصمیم در جای دیگری گرفته شده بود که در این باره مقاومت می کرد.
وی در پاسخ به پرسشی درباره پیش بینی آینده بازار نفت گفت: امیدوارم تغییری نکند ؛ بازار نفت مصرف چندانی ندارد.
علی آبادی در پاسخ به این پرسش که آیا این پیش بینی شماست ؟ گفت: این طور پاسخ دادن منطقی نیست باید بازار را مراقبت و کارشناسی کرد که ما این کار را می کنیم البته این کار کوتاه مدت نیست.
علی آبادی افزود: عربستان چند ماه پیش یک میلیون بشکه به تولید نفت خود افزود اما چون نتوانست آن را در بازار بفروشد دوباره تولید خود را کاهش داد.
سرپرست وزارت نفت همچنین در پاسخ به پرسشی درباره اقدام نیکاراگوئه در عرضه پشم به کشورمان به ازای بدهی25 ساله خود از این موضوع ابراز بی اطلاعی کرد و افزود: شما که این مطلب را بیان می کنید چرا از من می پرسید ؟ من چنین مطلبی نشنیده ام.
وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره کاهش تولید نفت کشورمان گفت: میزان تولید نفت کشورمان در مقایسه با سال قبل تغییر خاصی نکرده است.
علی آبادی همچنین درباره تولید بنزین در کشور گفت: در این زمینه به سرعت فعالیت می کنیم تا تولید را به حدی برسانیم که هیچ نگرانی وجود نداشته باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد