حراست از خطوط لوله انتقال نفت، حفظ سرمایه ملی است

به گزارش نفت دیلی، رئیس حراست شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه خوزستان، حراست از خطوط لوله انتقال نفت را حفظ منافع ملی و صیانت از سرمایه های کشور اعلام کرد.

عباس میر، در جلسه توجیهی خطبانان و عوامل نگهبان ارکان ثالث گشت مسیر خطوط لوله انتقال نفت اهواز- پل زال در منطقه خوزستان افزود: منطقه خوزستان با بیش از یک هزار و  ٣٠٠ کیلومتر خطوط لوله انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی به عنوان یکی از مهمترین مناطق، نقشی بسزا را در انتقال کلان، پایدار و ایمن نفت خام و فرآورده‌ نفتی ایفا می‌کند.

وی، در این جلسه که با محوریت افزایش امنیت خطوط لوله انتقال نفت برگزار شد، اظهار کرد: همزمان در طرح حفاظت از خطوط لوله انتقال نفت منطقه، همه خطوط موازی مرتبط به شرکتهای نفتی و غیره در مسیر از سوی نیروهای گشتی کنترل و مورد پایش قرار می گیرد.

میر، با ارائه عملکرد واحد حراست منطقه خوزستان در جلوگیری از وقوع هرگونه خسارات از جمله سرقت و برداشت مواد در سال ٩٤، بر افزایش سطح هوشیاری نگهبانان و خطبانان در مسیر خطوط تاکید کرد و گفت: با ارائه گزارشهای بموقع برای جلوگیری از حوادث احتمالی و ایجاد ارتباط نزدیک با دهیاران، پایگاههای بسیج و پاسگاههای نیروی انتظامی تا حد بسیار زیادی از وقوع هرگونه سرقت و برداشت مواد جلوگیری شد.

وی، جلوگیری از تجاوز به حریم خطوط لوله و کابل فیبر نوری، جلوگیری از خاکبرداری توسط بیل مکانیکی توسط روستائیان و شرکتهای محلی، تعامل مناسب با کشاورزان مجاور مسیر خطوط لوله و جلوگیری از تخریب گردهماهی توسط کشاورزان و دیگر شرکتها را از جمله دستاوردهای این واحد اعلام کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد