وزیر نفت جایزه ملی محیط زیست را دریافت کرد

به گزارش نفت دیلی، وزیر نفت در پی تلاشهای وزارت نفت برای ارتقا و بهبود کیفیت سوخت، جایزه ملی محیط زیست را از معاون اول رئیس جمهوری دریافت کرد.

بیژن زنگنه در یازدهمین دوره اعطای جایزه ملی محیط زیست، تندیس و لوح سپاس جایزه دوم بخش  موسسه های دولتی و عمومی را به دلیل ارتقا و بهبود کیفیت سوخت و تولید محصولات با کیفیت از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری دریافت کرد.

در ابتدای این مراسم، پیام دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری درباره هفته محیط زیست قرائت شد، در بخشی از این پیام آمده است که دولت یازدهم گامهای مهمی برای حفظ محیط زیست برداشته است.

جشنواره اعطای جایزه ملی محیط زیست با هدف شناسایی استعدادهای زیست محیطی که در زمینه های مختلفی همچون اطلاع رسانی، پژوهش، اکتشافها و اختراعهای زیست محیطی و فعالیتهای اجتماعی انجام می شوند، هر سال برگزار می شود.

در همین راستا سازمان حفاظت محیط زیست به منظور افزایش مشارکت همگانی درحفاظت از محیط زیست از سال ۱۳۷۹ اقدام به برگزاری جایزه ملی محیط زیست کرده است و با استناد به ماده ۴۶ آیین نامه اجرایی قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و مصوبه مورخ ١٣٧٧/١٠/٢٣ شورایعالی حفاظت محیط زیست از فعالیتهای ارزنده افراد حقیقی و حقوقی حافظ محیط زیست قدردانی می کند.

داشتن ابداعات، اختراعات، خلاقیتها، ابتکارها و طرحهای بارزی که موجب کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از آلودگی ها یا تخریب محیط زیست در سطح وسیع می‌شود و همچنین ارائه طرحها، پروژه‌های کاربردی، مطالعات و تحقیقات علمی ارزشمند و موثر در پیشگیری از آلودگی و تخریب محیط زیست، از محورهای مصوب برای دریافت این جایزه ملی محیط زیست است.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد