٥ پروژه گازرسانی در استان اردبیل افتتاح شد

به گزارش نفت دیلی، همزمان با هفته دولت و با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل، پنج پروژه گازرسانی در شهرستان نمین این استان به افتتاح شد.

فیروز خدایی، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با بیان این که هم اکنون ٧٦ درصد خانوارهای روستایی استان در قالب ٧٥١ روستا از مزایای گاز برخوردارند، اظهار کرد: عملیات گازرسانی به ٣٧٥ روستا دیگر نیز در دست اجراست که با بهره برداری از این طرحها، درصد برخورداری گاز بخش روستایی به ٩٠ درصد افزایش می یابد.

 مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اعلام این که یکی از اولویتهای دولت تدبیر و امید، گازرسانی به صنایع و افزایش تولید و اشتغالزایی است افزود: همسو با این سیاست و با در نظر گرفتن تسهیلات ویژه، هم اکنون به یکهزار و ٢٥٠ واحد صنعتی سطحاستان سوخت پاک تحویل می شود.

 وی ادامه داد: شرکت گاز استان اردبیل تاکنون بیش از ٤١٠ هزار مشترک را تحت پوشش شبکه گاز طبیعی قرار داده است.

خدایی در ادامه به مشخصات پروژه افتتاح شده در شهرستان نمین نیز اشاره کرد و گفت: برای برخورداری پنج روستای آغزمان، تپه، سیف آباد، باجیلو و دوشان بلاغی ١٧ کیلومتر شبکه توزیع اجرا و بیش از هفت میلیارد و ٥٠٠ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در پایان از تلاشهای بی وقفه دولت مردان و بویژه استاندار قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با تداوم این روند تا پایان سال ٩٦ تمام روستاهای بالای ٢٠ خانوار استان از مزایای گاز طبیعی بهره مند شوند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد