ضریب نفوذ گاز در استان بوشهر افزایش یافت

به گزارش نفت دیلی، شرکت گاز استان بوشهر تاکنون به ٢٣٣ شهر و روستای سطح استان گازرسانی کرده و عملیات گازرسانی به سه شهر و ٢٠٠ روستا نیز در دست اجراست.

غلامعباس حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر اظهار کرد: در سالهای گذشته، طرحهای گازرسانی متعددی در استان اجرا شده به طوری که تاکنون بسیاری از شهرها و روستاهای استان بوشهر به شبکه سراسری گاز پیوسته اند.  

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در ادامه با اشاره به حجم بالای فعالیتهای انجام شده طی سالهای گذشته به منظور توسعه روز افزون گازرسانی در استان افزود: تاکنون ٣٣ شهر و ٢٠٠ روستای این استان از مزایای گاز طبیعی بهره مند شده و عملیات گازرسانی در سه شهر و افزون بر ٢٠٠ روستای دیگر نیز در دست اجراست.

وی با اشاره به اولویت دولت یازدهم در گازرسانی به نقاط محروم اعلام کرد: با هدف گازرسانی به مناطق مختلف استان، تاکنون ٣٤٠ کیلومتر خط انتقال و بیش از چهار هزار و ٧٠٠ کیلومتر شبکه شهری و روستایی اجرا و به بهره برداری رسیده است.

 به گفته حسینی، با اجرای این پروژه ها، ٩٥ درصد خانوارهای شهری و ٧٠ درصد خانوارهای روستایی استان تحت پوشش شبکه سراسری گاز قرار گرفته اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر ادامه داد: همچنین ١٤٨ هزار انشعاب در تمام نقاط استان نصب و اجرا شده و گازرسانی به بیش از ١٠٢ مشترک عمده صنعتی با هدف شکوفایی صنعت و اقتصاد استان، ارتقای محیط زیست و نیز کمک به ایجاد اشتغال پایدار محقق شده است.

حسینی درباره وضع گازرسانی به شهرها و روستاهای باقیمانده استان بوشهر نیز گفت: با تمام توان برای شتاب در گازرسانی به نقاط فاقد گاز استان تلاش کرده و با هدف تحقق این خواسته، طرحهای مهمی در دست اجرا داریم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد