عقاب هم از بازی ستارگان انصراف داد

کاپ: احمدرضا عابدزاده با اعلام انصراف خود از حضور در دیدار ستارگان ایران و لالیگا اظهار داشت: اول از همه اینکه بهتر است به دلیل زانودردی که دارم بازی نکنم. سال گذشته هم وقتی به زمین رفتم فشار زیادی روی زانوی من آمد و فقط به خاطر همبازیان سابقم آن دقایق را تحمل کردم. امسال هم همچنان آن درد با من است و بهتر است که بیشتر از این روی زانوی خودم فشار نیاورم.  
 
وی همچنین افزود: همین دیروز که به تمرین تیم ستارگان رفتم تا 4 صبح به خاطر دردی که داشتم نخوابیدم. ترجیح می دهم با این شرایط همان تمرینات خودم را ادامه دهم.
 
دروازه بان اسبق تیم ملی درباره اینکه تنها دلیل انصرافش آسیب دیدگی است تصریح کرد: خیر. در درجه دوم باید بگویم مسائلی شنیدم که شاید خوشحال کننده نباشد. اینکه ابتدا بگویند عابدزاده و خداداد نباشند اما چند روز بعد نظرشان عوض شود و بگویند باشند قشنگ نیست. در ضمن درلیست اولیه ای که برای این بازی اعلام شده بود نام من قرار نداشته و من این مسائل را تازه دیشب فهمیدم.  
 
عابدزاده در پایان گفت: با این شرایط ترجیح می دهم در بازی فردا حاضر نشوم. امیدوارم با این تصمیم من کسی ناراحت نشود و سوءتفاهمی هم به وجود نیاید. من هم همین امروز و فردا راهی شمال کشور می شوم تا به کارهای شخصی ام رسیدگی کنم.
 



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد