خبر هاشمی از افزایش پایگاه‌های آمبولانس هوایی

خبرگزاری ایسنا: سید حسن قاضی زاده هاشمی در جمع خبرنگاران، گفت: در بیمارستان‌های خصوصی کمتر فضایی مانند اورژانس ولی عصر بیرجند دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه این اورژانس جزء بهترین اورژانس های کشور است، افزود: متاسفانه در بخش دولتی کمتر شاهد این اورژانس‌ها هستیم.

هاشمی با اشاره به اینکه توصیه می‌شود دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از این مرکز دیدن کنند و ایده بگیرند، تصریح کرد: این مرکز در مدت سه ماه شرایطی را فراهم آورد که باعث آرامش مردم خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش علوم پزشکی با بیان اینکه دولت سعی دارد همه اورژانس‌های سطح کشور را بهسازی کند، بیان کرد: بالگرد بیمارستان ولی عصر بیرجند فعال و آماده پرواز است.

وی با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته ۲۱ آمبولانس هوایی در کشور تجهیز و مستقر شده است، تصریح کرد: در آینده نزدیک این آمبولانس‌ها به ۴۵ پایگاه آمبولانس هوایی خواهد رسید.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: بسیاری از مردم از طریق آمبولانس‌های هوایی از مرگ نجات پیدا کردند و حتما باید توسعه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه تا پایان دولت تدبیر و امید پنج بیمارستان در استان خراسان جنوبی به بهره برداری خواهد رسید، گفت: این امر در طول یک دولت بی‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان شهرستان خوسف به تازگی آغاز به کار کرده است، افزود: دولت بنا دارد پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی را حمایت کند اما برای این پروزه اعتبار اختصاص داده‌ایم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش علوم پزشکی ادامه داد: علی رغم اعتبار دریافت شده بیمارستان شهرستان خوسف امسال به بهره برداری نخواهد رسید.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه دولت هشت هزار میلیارد اوراق مالی در اختیار سازمان بودجه سلامت قرار داده است، گفت: امیدواریم با اوراق‌های دریافتی بتوانیم بدهی به پیمانکاران و پرسنل را پرداخت کنیم.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد