عملیات رینگ حفاظتی محدوده مرکز انتقال نفت پایطاق اجرا شد

به گزارش نفت دیلی، عملیات رینگ حفاظتی اطراف مرکز انتقال نفت پایطاق با تلاش و پیگیری معاون عملیات منطقه غرب با صرفه جویی مالی حدود ٢٠ میلیارد ریال انجام شد.

علی خدابخشی، معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه غرب گفت: این اقدام پس از وقوع آتش سوزی جنگل های اطراف این مرکز انتقال نفت و اطفای آن از سوی تیم آتش نشانی شهرستان سرپل ذهاب، به منظور ایمن سازی و جلوگیری از وقوع آتش سوزی و سرایت آن به این محوطه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از تعاملات و رایزنی هایی که با مسئولان اجرایی شهرستان سرپل ذهاب صورت گرفت ٢ هزار و ٥٠٠ تن مصالح در اختیار تیم تعمیراتی منطقه قرار گرفت و شن ریزی محیط اجرا شد.

خدابخشی ادامه داد: با توجه به غیر هم سطح بودن و نیاز به تسطیح مسیر، تمامی وسایل نقلیه و راهبری مورد نیاز برای شن ریزی و غلتک زنی به محل اعزام شد و این اقدام با تلاش های بی وقفه کارکنان واحد ترابری در مدت یک هفته به پایان رسید.

منطقه غرب یکی از مناطق یازده‌گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که وظیفه انتقال نفت خام و فرآورده را در مسیرهایی به طول ٢١، ١٢٧، ١٧١،٢٣٦کیلومتر در ناحیه جغرافیایی غرب کشور برعهده دارد. مرکز این منطقه در شهر کرمانشاه و در جوار پالایشگاه کرمانشاه قرار دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد