گاز برخی مناطق شمالی تهران فردا قطع می‌شود

به گزارش نفت دیلی، گاز برخی از مشترکان ساکن در مناطق لواسانات، رودبار قصران، شهرهای لواسان، اوشان، فشم و میگون و روستاهای تابعه به منظور تعمیرات و افزایش ظرفیت ورودی گاز به منطقه لواسانات برای استمرار، پایداری جریان گاز و عدم افت فشار در اوج مصرف فصول سرد سال از صبح چهارشنبه ٢٨ مهر قطع خواهد شد.

به منظور افزایش ظرفیت گاز ورودی به مناطق شمالی تهران، پایداری گاز و جلوگیری از افت فشار در اوج مصرف ماه‌های سرد سال، از ساعت ٦ صبح تا ١٨ چهارشنبه جریان گاز مناطق یادشده قطع می‌شود.

بر اساس این گزارش، گاز سراسر شهر لواسان و روستای افجه، هنزک، انباج، سینک‌ و رودبار قصران شامل شهرهای اوشان، فشم، میگون و روستاهای زردبند، امین آباد، رودک، کلوگان، حاجی آباد، باغگل، ایگل و آهار فردا (چهارشنبه ٢٨ مهر) قطع است.

شرکت ملی گاز ایران از ساکنان این مناطق خواست تا با رعایت مسائل ایمنی ضمن کسب اطمینان از بسته بودن تمامی شیرهای وسایل گازسوز از دستکاری کنتور و رگولاتور خودداری کرده و تمهیدات لازم را پیش‌بینی کنند.

پس از پایان عملیات، برای وصل دوباره گاز مشترکان، بهوسیله ماموران شرکت گاز اقدام لازم انجام خواهد شد.

شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است.

در صورت نیاز، مشترکان محترم محدوده اعلام شده می‌توانند با شماره تلفن‌های ١٩٤ مرکز امداد گازرسانی تهران و٨١٩٧٢٢٥٥  روابط عمومی شرکت گاز استان تهران تماس بگیرند‌.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد