دولت چرخ زندگی مردم را از کار انداخت

خبرگزاری دانشجو،: در جلسه علنی روز چهارشنبه حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس در نطق میان دستور با اشاره به حادثه تروریستی حله عراق و سانحه برخورد دو قطار و کشته شدن تعداد زیادی از هموطنان مان گفت: آقای روحانی در حادثه تروریستی فرانسه شاید از اولین روسای جمهوری بود که به ملت و رئیس جمهور این کشور تسلیت گفت، اما کدام یک از روسای جمهور کشورهای غربی درباره سوءمدیریت مسئولین ما که باعث سانحه برخورد دو قطار و انفجار و به شهادت رسیدن تعداد زیادی از هموطنان مان در حله عراق شد به ملت ایران تسلیت گفتند؟ آیا این است عزت ایرانی!
 
وی افزود: در زمان انجام مذاکرات وقتی به رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده تذکر می دادیم ما را دلواپسان خواندند؛ مذاکره کنندگان گفتند در اولین روز اجرای برجام تحریم ها برداشته می شود پس این وعده چه شد؟
 
شهریاری ادامه داد: اگر از همان ابتدا به فرموده رهبری انقلاب عمل می کردید امروز مجبور نمی شدید بگویید ما هم مقابل به مثل می کنیم.
 
این نماینده مجلس گفت: تمام اورانیوم غنی شده را از کشور خارج کرده و سایت های هسته ای را تعطیل کردیم، پول های بلوکه شده برنگشته و بخشی از پول های نفت هم پرداخت نشده است پس شما هم چرخ سانتریفیوژها و هم چرخ زندگی مردم را از کار انداختید.
 
وی گفت: دیروز همزمان با روز دانشجو آقای روحانی به شوخی گفتند دوستان انقلابی دلواپس نباشند، باید به وی بگویم تا زمانی که چنین دولتمردانی روی کار باشند ما باید دلواپس باشیم.
 
شهریاری ادامه داد: امروز موقع دلواپسی شماست چون نزدیک انتخابات ریاست جمهوری هستیم و هیچ یک از وعده های اقتصادی شما عملی نشده که این مساله در نتیجه انتخابات تاثیرگذار خواهد بود.
 
نماینده مردم زاهدان با اشاره به بررسی لایحه بودجه ۹۶ کل کشور عنوان کرد: در بودجه رانت خواری می شود و تخصیص ها به استان های خاص داده می شود، دولتمردان هم در استان ها به جای رفع معضلات سیاسی کاری می کنند.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد