نظام‎نامه راهبردی شرکت پخش منطقه ارومیه تدوین شد

به گزارش نفت دیلی، مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه ارومیه، از تدوین نظامنامه راهبردی این منطقه به‌منظور اشتغال پایدار و صرفه جویی ارزی خبر داد.

احمد مجرد که در نخستین نشست اجرای پروژه طرح‌ریزی فرایند خود ارزیابی و تدوین نقشه راه سخن می‌گفت، اعلام کرد: به منظور استقرار نظامنامه راهبردی مدیریت دارایی‌های فیزیکی صنعت نفت، نخستین دورههای آموزشی با حضور نمایندگان مدیریت برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران و گروه مهندسین مشاور ایتسن برگزار شد.

وی درباره اهمیت تدوین نظام نامه راهبردی این منطقه گفت: تعمیر و نگهداری مدیریت شده از نظر بازسازی ابزار و تجهیزات موجود، اشتغال پایدار نیروهای موجود و همچنین صرفه جويی ارزی برای شرکت ملی پخش منطقه سودآوری خواهد داشت.

مجرد با اشاره به اهمیت اجرایی شدن این اقدام آن را گام اساسی در تحقق زیربنای اقتصاد مقاومتی خواند.

در ادامه این نشست، سراجی، رئیس اداره مهندسی کیفیت و بهرهوری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در سخنانی، گفت: در این راستا دوره آموزشی سه روزه در منطقه ارومیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: دستیابی به فرایند خود ارزیابی و تدوین نقشه راه تعالی دارایی‌های فیزیکی یکی از اهداف ما در این دوره آموزشی خواهد بود و در دو روز آینده نیز با انجام مصاحبه با گروه هدف و بازدید از تاسیسات انبار نفت و انبار کالا فاز اولیه این مهم محقق می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد