بهترین آموزش‌وپرورش شهرستان‌های تهران انتخاب شد


بهترین آموزش و پرورشخبرگزاری ایرنا: حسن حبیبی‌پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از کسب رتبه نخست در ارزیابی شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد.
 
وی مهمترین دلیل کسب این مقام را ایجاد تعامل و هماهنگی مطلوب میان اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان و جلب مشارکت عمومی همه دستگاه‌های منطقه در حمایت از تعلیم و تربیت دانست.
 
دبیرشورای آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر همچنین با اشاره به ضرورت توسعه همکاری‌های صمیمانه سایر دستگاه‌ها با آموزش و پرورش، حمایت از این نهاد بزرگ فرهنگی و آموزشی را یک سرمایه‌گذاری ارزشمند در راستای توسعه زیرساختی کشور دانست و تصریح کرد: ائمه جمعه، فرماندار، شهرداری‌ها، شوراهای اسلامی شهر و روستا و سایرنهادها و دستگاه‌های شهرستان اسلامشهر طی یک سال گذشته در امور آموزش و پرورش همکاری‌های ارزشمندی داشتند که منجر به کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش اسلامشهر در میان مناطق بیست‌گانه شهرستان‌های استان تهران شد.
 
شهرستان اسلامشهردر جنوب غربی استان تهران قرار گرفته و 2 منطقه آموزش و پرورش اسلامشهر و چهاردانگه مجموعا بیش از 90 هزار دانش آموز را در خود جای داده‌اند.


 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد