امسال اقدام‌های قابل توجهی در بخش نفت و پتروشیمی انجام شده است

 به گزارش نفت دیلی، معاون اول رئیس جمهوری به روند اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستگاه‌های مختلف اجرایی اشاره و عنوان کرد: امسال اقدام‌های قابل توجهی در بخش نفت و پتروشیمی انجام شده است.

 

جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، به ریاست اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، با حضور وزیر نفت و دیگر وزرای دولت یازدهم برگزار شد.

 

جهانگیری در این جلسه با اشاره به گزارش دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خصوص اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی اولویت‌دار سال ٩٥، گفت: امسال اقدام‌های قابل توجهی در حوزه تولید، صنعت، نفت و پتروشیمی صورت گرفته و این گزارش نشان می‌دهد که دستگاه‌ها اهتمام جدی برای اجرای اقتصاد مقاومتی داشته‌اند.

 

در این جلسه مقرر شد، دبیرخانه ستاد ضمن مشورت و نظرخواهی از دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌ریزی منسجم و دقیقی را برای سال ٩٦ انجام دهد تا ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بتواند از ابتدای سال ٩٦ با سرعت و بدون اتلاف وقت، کارها را مطابق با برنامه‌ریزی و رویکردهای جدید دنبال کند و روند اجرای اقتصاد مقاومتی با وقفه مواجه نشود.

در این جلسه که مهندس بیژن زنگنه، وزیر نفت و برخی از اعضای کابینه دولت تدبیر و امید حضور داشتند، دبیرخانه ستاد گزارشی از عملکرد اجرای اقتصاد مقاومتی دستگاه‌های اجرایی در ٩ ماه نخست امسال ارائه کرد و به تشریح میزان پیشرفت فیزیکی ١٢١ پروژه اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی طی امسال پرداخت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد