افزایش ٩,٥ میلیون تنی تولید محصولات پتروشیمی افتخار ملی است

به گزارش نفت دیلی، رئیس جمهوری با بیان این که افزایش ٩,٥ میلیون تنی تولید محصولات پتروشیمی در دولت یازدهم افتخار ملی است، افزود: همه قوا و نهادها باید برای افزایش تولید و اشتغال‌زایی جوانان کمک کنند.

دکتر حسن روحانی، در آیین بهرهبرداری رسمی همزمان مجتمع پتروشیمی و پروژه های زیربنایی استان کردستان، توسعه تولید، جذب سرمایه و اشتغال آفرینی را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: با فعال شدن هر صنعت و واحد تولیدی، ملت ایران خوشحال می شود و کشور در مسیر پیشرفت قرار می‌گیرد.

 

وی با بیان این که اشتغال جوانان بهترین عیدی برای من است، افزود: همه قوا و نهادها باید برای تولید و اشتغال جوانان کمک کنند.

 

رئیس جمهوری با تأکید بر این که فاصله ای میان اقوام مختلف سراسر کشور وجود ندارد، ادامه داد: همه در یک خانواده هستیم و ایران منزل همه ماست و بسیار خوشحالیم که کشورمان در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

 

روحانی با اشاره به افتتاح ٢١ پروژه و آغاز به کار چهار پروژه در استان کردستان تصریح کرد: ارزش این پروژه ها بیش از ٢ هزار و ٧٠٠ میلیارد تومان است که که تمام مردم ایران را شاد می کند.

 

وی با بیان این که افزایش ٩,٥ میلیون تنی تولید محصولات پتروشیمی افتخار ملی است، افزود: طرح‌ها و پروژه‌هایی که امروز در استان کردستان افتتاح شد، ارزشی به میزان ٢ هزار و ٧٠٠ میلیارد تومان دارند.

 

رئیس جمهوری با اشاره به این که همه باید دست به دست هم داده و به یکدیگر کمک و یاری کنند، گفت: باید تلاش شود که برای موارد جزیی، مزاحمتی برای مردم ایجاد نشود چرا که همه مردم علاقمند کشور، قانون اساسی، رهبری و خادمان خود هستند.

 

روحانی با تأکید بر این که سال تولید و اشتغال باید سال مچ‌گیری نباشد بلکه سال دستگیری و یاری رساندن باشد، تصریح کرد اگر اشتباهی صورت گرفت باید در نخستین اقدام نسبت به آن تذکر داد و دستگیری و زندان باید به عنوان آخرین مرحله و اقدام باشد.

 

وی با تأکید بر آمادگی برای برگزاری انتخابات بسیار بزرگ شوراها و ریاست جمهوری، گفت: باید با تشکیل صف های طولانی در این دو انتخابات بسیار بزرگ، همه دنیا را به اعجاب وا داریم.

 

رئیس جمهوری در پایان تلاش برای آبادانی و سربلندی ایران، تقویت وحدت و همدلی، رونق اقتصادی، تولید ملی، جذب سرمایه و اشتغال جوانان را مورد تأکید قرار داد.


 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد