توزیع مالچ رایگان برای مقابله با ریزگردها در خوزستان

به گزارش نفت دیلی، وزیر نفت با یادآوری این که تولید از میدان‌های نفتی غرب کارون نیز در حال افزایش است، گفت: تولید میعانات گازی نیز به دلیل بهره برداری از فازهای جدید پارس جنوبی در حال افزایش است.

 

وی تصریح کرد: در آغاز رفع تحریم‌ها، حدود ٧٠ میلیون بشکه میعانات گازی فروخته نشده روی آب ذخیره کرده بودیم که در اسفندماه نزدیک صفر شد.

 

مشکلی در بازاریابی نداریم

 

وزیر نفت با بیان این که مشکلی در بازاریابی نداریم، ادامه داد: متوسط صادرات نفت و میعانات گازی ما پارسال به بیش ٢ میلیون بشکه در روز رسید که امسال همان روند را خواهیم داشت.

 

زنگنه درباره دریافت پول نفت نیز گفت: به طور عمومی، مشکلی نداریم، در برخی موارد می خواهند روال گذشته را که به سودشان بود ادامه دهند که مقاومت می کنیم.

 

وی ادامه داد: مشابه روال عادی همه کشورها، زمان پرداخت را حداکثر ٣٠ روز پس از حمل محموله های نفتی گذاشتهایم که در دوران تحریم تا ٩٠ روز بالا رفته بود.

 

وزیر نفت اضافه کرد: در برخی موارد اصرار دارند مهلت پرداخت ٩٠ روزه باشد که در حال کاهش دادن این موارد هستیم تا به شرایط عادی برسد.

 

پنج فاز ١٧،١٨، ١٩، ٢٠ و ٢١ پارس جنوبی که بخش عمده توسعه آنها در دولت یازدهم انجام شد، قرار است هفته آتی با حضور رییس جمهوری و میهمانان داخلی و خارجی به طور رسمی افتتاح شود.

 

با افتتاح رسمی چهار طرح جدید صنعت پتروشیمی نیز سالیانه حدود ٢ میلیارد دلار به ارزش تولید محصولات پتروشیمی و پلیمری ایران افزوده می شود.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد