پروژه خطوط انتقال گاز منطقه الموت استان قزوین افتتاح شد

به گزارش نفت دیلی، طرح گازرسانی به منطقه تاریخی و زیبای الموت در استان قزوین با حضور رئیس‌جمهوری افتتاح و این منطقه به شبکه سراسری گاز متصل شد.

پروژه خط انتقال گاز ١٢ و ١٠ اینچ الموت قزوین همسو با برنامههای دولت و وزارت نفت در زمینه گازرسانی به نقاط شهری و روستایی کشور و با هدف بهره‌مندی و رفاه مردم شهرها و روستاهای منطقه الموت قزوین از نعمت گاز طبیعی، با فرمان دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری از طریق ویدیو کنفرانس و حضور حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، حسن منتظر تربتی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، بخشدار رازمیان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل برگزاری آیین گشایش خطوط انتقال گاز منطقه الموت به بهره برداری رسید.

 

رئیس جمهوری در این باره گفت: کار بزرگی که شرکت ملی گاز ایران در طول سه و سال و نیم دولت تدبیر امید برای گاز رسانی به مناطق مختلف کشور انجام داده، باعث افتخار و خوشحالی است.

 

وی افزود: ٩ هزار روستا تنها در دولت یازدهم گازرسانی شده است، در حالی که شمار کل روستاهایی که از ابتدای تاسیس شرکت ملی گاز ایران، گاز رسانی شدهاند، ١٤ هزار روستا بوده است.

 

رئیس جمهوری با اشاره به کار طاقت فرسای احداث خط لوله در این مسیر سختگذر گفت: امیدواریم در کنار این گازرسانی، مردم این منطقه شاهد رفاه بیشتری و آلودگی کمتری برای محیط زیست خود باشند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد