وزیر نفت: برای افزایش اشتغال باید قراردادهای نفتی اجرا شود

به گزارش نفت دیلی، وزیرنفت بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های عظیم صنعتگران داخلی در صنعت نفت به دور از حرف و شعار تاکید کرد و گفت: برای ایجاد اشتغال در صنعت نفت قراردادهای نفتی باید اجرا شود.

یژن زنگنه امروز (دوشنبه، ١٧ اردیبهشت ماه) در بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان این که به دلیل محدودیت زمان تنها از بخش کوچکی از نمایشگاه نفت بازدید کردم، گفت: از صبح امروز با بیش از ٣٠ شرکت صنعتی که مشکلاتی داشتند و به من رجوع کردند، ملاقات کردم.

وی افزود: آنچه مسلم است این که، یک سطح عظیمی از ظرفیت‌ها برای ساخت و اجرای پروژهها در صنعت نفت ایجاد شده است که بیشتر آنها توانمند و شرکتهای خوبی هستند و ارتباط خوبی با شرکت‌های خارجی صاحب صلاحیت دارند یا در حال گرفتن ارتباط هستند تا بتوانند کارشان را توسعه دهند و محصولاتشان را نه تنها برای ایران بلکه به جاهای دیگر نیز صادرکنند.

 

وزیرنفت با بیان این که برای این ظرفیت‌ها باید بدور از حرف و شعارکار ایجاد کرد، افزود: تعریف پروژه یکی از این کارهاست که پول زیادی نیاز دارد.

 

زنگنه اجرای قراردادهای نفتی را یکی از راههای ایجاد اشتغال برای صنعتگران داخلی عنوان کرد و گفت: همچنین افزون بر قراردادهای نفتی باید از طریق روش‌های مختلف برای توسعه صنعت نفت در بخش بالادستی، پتروشیمی، نوسازی و بهسازی پالایشگاه و ایجاد پالایشگاه‌های دیگر اقدام کرد.

 

وزیرنفت در نخستین ساعات سومین روز بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور در نمایشگاه، با صنعتگران داخلی دیدار و گفتگو کرد.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد