آیا ترامپ از مشکل جسمانی رنج می‌برد؟

باشگاه خبرنگاران: «مایک دی آنتونیو» ، یک زندگینامه‌نویس آمریکایی -که به طور مکرر حالات رفتاری «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا را بررسی می‌کند- به تازگی اعلام کرده است که او از یک مشکل جسمانی رنج می برد.

این زندگینامه‌نویس بر اساس نوع دست دادن عجیب و بیش از حد طولانی دونالد ترامپ با امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، به این نتیجه رسیده است که رئیس جمهور آمریکا کمتر می تواند روی پاهایش بایستد و تعادل داشته باشد و این نشان می‌دهد وی با یک مشکل جسمانی مواجه است.

دی آنتونیو افزود: دونالد ترامپ سعی داشته است با طولانی کردن زمان دست دادنش با امانوئل مکرون، در آن لحظه مانع از ادامه قدم زدن شود و شاید این بخاطر مشکل جسمانی‌اش باشد. ترامپ در هفته های اخیر به سرزندگی سابق نبوده است و به نظر می رسد نمی‌تواند روی پاهایش بایستد.

وی افزود: دونالد ترامپ به طور معمول زمانی که با یک نفر قدم می زند، ناگهان می ایستد و شروع به صحبت کردن می‌کند. اما به نظر من او سعی دارد با این کار تعادل فیزیکی‌اش را حفظ کند.

در طول ملاقات دونالد ترامپ و همتای فرانسوی‌اش، رئیس جمهور آمریکا کمی با امانوئل مکرون قدم زده است و ناگهان ایستاده و در حالی که دست رئیس جمهور فرانسه را گرفته است، به صحبت کردن می پردازد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دونالد ترامپ به طور معمول از ورزش کردن طفره می‌رود و خواب اندکی دارد. وی اغلب از فست‌فودهای آمریکایی در رژیم غذایی‌اش استفاده می‌کند که برای سلامتی بسیار مضر است.

دونالد ترامپ، چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا هم اکنون 71 سال دارد.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد