عملیات اجرایی پتروشیمی دهلران آغاز شد

به گزارش نفت دیلی، حسن بیگی، رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی دهلران با اعلام آغاز عملیات اجرایی این پتروشیمی افزود: عملیات اجرایی پتروشیمی دهلران در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار انجام می‌شود.

وی با اشاره به این که در فاز نخست پتروشیمی دهلران، واحد الفین و یوتیلیتی احداث می‌شود، افزود: واحد الفین و یوتیلیتی در زمینی به مساحت ۹۰ هکتار نصب و راه اندازی خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی دهلران با بیان این که خوراک پتروشیمی دهلران از ان جی ال ۳۱۰۰ تأمین خواهد شد، گفت: ان جی ال ۳۱۰۰ در منطقه چشمه‌خوش دهلران ظرفیت جلوگیری از سوزانده شدن روزانه حدود هشت میلیون متر مکعب گاز همراه نفت را دارد.

بیگی اظهار کرد: با توجه به ارزیابی‌های به عمل آمده، این مجتمع ظرفیت تولید ۷۰۰ هزار تن اتیلن، ۱۵۰ هزار تن پروپیلن، ۵۰ هزار تن پیرولیز اشباع نشده و ۶ هزار تن سوخت کوره را دارد.

بیگی اعتبار مورد نیاز فاز نخست پتروشیمی دهلران را حدود ۵۵۰ میلیون یورو عنوان کرد و گفت: همه عملیات اجرایی پتروشیمی دهلران با استفاده از توانمندی داخلی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به این که بهره برداری کامل پتروشیمی دهلران اشتغالزایی ۱۲۰۰ نفر را به طور مستقیم خواهد داشت، افزود: حداقل هر یک شغل مستقیم، پنج شغل غیرمستقیم ایجاد خواهد کرد.

 
 

 

 


 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد