زیرساخت‎های صادراتی شرکت پایانه‎های نفتی بازسازی شد

به گزارش نفت دیلی، صادق دراوی‎پور با بیان این مطلب افزود: شرکت پایانه‎های نفتی ایران با درایت و تلاش کارکنان خود و در نتیجه بهره‎گیری از تفکر راهبردی و رویکرد سیستمی، پروژه‎های متعدد نوسازی، بهسازی و تعمیرات اساسی تاسیسات و زیرساخت‎های موجود را در اسکله‎ها با موفقیت اجرا کرده است.

وی یادآور شد: تعمیرات اساسی و نوسازی بازوهای بارگیری نفت خام پایانه خارک و گوی‎های شناور پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه، از موفقیت‎های قابل توجه شرکت پایانه‎های نفتی ایران در سال گذشته به شمار می‎رود.

دراوی‎پور ادامه داد: تعویض خطوط لوله و جریانی و ارتقای ناوگان عملیاتی و انجام تعمیرات اساسی آنها سبب شد روند صادرات نفت خام کشور بهبود یابد و به فرآیندهای تولید نفت خام نیز کمک کند.

وی اظهار کرد: تعمیرات اساسی گوی شماره یک پایانه میعانات گازی عسلویه، تعمیرات اساسی ۲ دستگاه آب‎شیرین‎کن از نوع MED تاسیسات آب و برق، تعمیرات مکانیکال و رنگ‎آمیزی گوی شناور شماره‎های۱ و ۷ و رنگ‎آمیزی قسمت زیرآبی گوی شناور شماره ۳ واقع در جزیره خارک و انجام پروژه همبندی سامانه محافظت در برابر صاعقه مخازن در پایانه‎های نفتی خارک و شمال، از جمله فعالیت‎های مهم و شاخص در حوزه امور فنی پایانه‎های نفتی ایران در سال ۹۵ بوده است.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد