تولید اوره و آمونیاک فاز سوم پتروشیمی پردیس آغاز شد

به گزارش نفت دیلی ، مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس از تولید اوره و آمونیاک فاز سوم پتروشیمی پردیس خبر داد و گفت: طرح مطالعاتی شرکت برای تولید محصولات پایین دستی نیز درحال انجام است.

حسین شهریاری در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی پردیس با ارائه گزارش عملکرد سال مالی ۹۶-۹۵ این شرکت گفت: فاز ۳ پتروشیمی پردیس نیز باوجود محدودیت هایی که در این سال ها وجود داشت، همانند فازهای یک و دو این مجتمع در دوره ۶ سال و نیم احداث و آماده بهره برداری شد.

وی با اشاره به این که با تلاش نیروهای متخصص پتروشیمی پردیس، واحد آمونیاک فاز ۳ در ۶ آبان ماه سال جاری آغاز به کار کرد و تاکنون ۲۳ هزار تن محصول تولید شده است، افزود: پیش بینی می شود این واحد در سال آتی با ظرفیت بالای ۹۴ درصد فعالیت کند.

مدیرعامل پتروشیمی پردیس به راه اندازی واحد اوره فاز ۳ این مجتمع اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه واحد اوره نیز از ۲۳ آبان ماه امسال تولید محصول را به صورت پیوسته آغاز کرده است و با توجه به افزایش تولید، پیش بینی می شود در سال های آتی بازارهای صادراتی جدیدی جذب شوند.

شهریاری ادامه داد: پیش بینی تولید ۷۰۰ هزار تن اوره از محل فاز ۳ پتروشیمی پردیس را برای سال ۹۶ داریم که با توجه به افزایش قیمت اوره در بازارهای جهانی انتظار داریم درآمد شرکت با رشد رو به رو شود.

وی در باره ورود شرکت پتروشیمی پردیس به صنایع پایین دستی گفت: طرح مطالعاتی شرکت برای تولید محصولات پایین دستی درحال انجام است و بدون شک شرکت نباید تنها به تولید اوره متکی باشد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی پردیس با حضور نمایندگان اعضای هیئت مدیره، مدیر عامل شرکت پتروشیمی پردیس و ۸۷.۱۹ درصد سهامداران در پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

 



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد