مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران خبرداد (۵۵)
پیشرفت ۶۷ درصدی حفاری چاه‎های امدادی در رگ سفید

به گزارش نفت دیلی ، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: عمق حفاری ۲ حلقه چاه امدادی در موقعیت چاه ۱۴۷ رگ سفید۲ با ۶۷ درصد پیشرفت جمعی از مرز سه هزار و ۳۰۰ متر عبور کرد.

سپهر سپهری در توضیح بیشتر در این‌باره افزود: بر اساس تازه‌ترین گزارش، عملکرد دستگاه حفاری ۹۳ فتح در مدت ۱۵ روز حفاری یک حلقه چاه عمودی، یکهزار و ۶۷۰ متر بوده و پنج روز نسبت به برنامه جلوتر است.

وی اظهار کرد: دستگاه حفاری ۹۴ فتح نیز که روی لوکیشن A مستقر است در مدت ۱۲ روز موفق به ثبت یکهزار و ۷۴۰ متر حفاری جهت دار شده است که چهار روز جلوافتادگی از برنامه پیش بینی شده دارد.

رئیس ستاد راهبری مهار فوران چاه ۱۴۷ رگ سفید ۲ در شرکت ملی حفاری ایران گفت: حفاری این چاه‌ها با اولویت دستگاه حفاری ۹۳ فتح که روی لوکیشن C استقرار دارد پرشتاب دنبال می شود و انتظار می‌رود در زمان مقرر به نتیجه مطلوب برسد.

سپهری افزود: این در حالی است که عملیات مهار و کنترل فوران چاه ۱۴۷ از سطح نیز با بسیج امکانات فنی و تخصصی این شرکت و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در جریان است و تاکنون چند مرحله استینگر با ابعاد مختلف به‌کار گرفته شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به فشار، دما و حجم بالای گاز فوران این چاه در نوع خود یکی از  فوران‌‌های نادر در کشور به شمار می آید که مهارگران هر دو شرکت مصمم به کنترل و ایمن سازی آن در نهایت سلامت و ایمنی کار هستند.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد