افزایش تولید نفت از حوزه فلات قاره به یک میلیون بشکه

به گزارش نفت دیلی ، وزیر نفت با تاکید بر اینکه در برنامه پنجم توسعه باید ظرفیت تولید نفت شرکت فلات قاره به یک میلیون بشکه در روز برسد، گفت : توسعه برداشت ذخایر هیدروکربوری از میدان‌های مشترک باید با شتاب و سرعت بیشتری توسعه یابد.

رستم قاسمی با بیان اینکه بخشی از تاخیرهای مربوط به اجرای پروژه‌ها مربوط به پیمانکاران است، گفت: بایدکمک کنیم مشکلاتشان را حل کنند و در گام نهایی اگر مشکلات حل نشد برای جلوگیری از تاخیر در برنامه‌های تولیدی به تعویض پیمانکاران نیاز خواهیم داشت.

 

وزیر نفت با اشاره به اهمیت نقش بی‌بدیل نیروی انسانی در صنعت نفت، بر ضرورت پرداخت هرچه سریع‌تر پرداخت‌های فوق‌العاده‌های کارکنان مناطق عملیاتی تاکید کرد.

 

قاسمی در بازدید از شرکت نفت فلات قاره ایران با تاکید بر ضرورت پرداخت هر چه سریع‌تر فوق‌العاده کارکنان مناطق عملیاتی توضیح داد: شرکت نفت فلات قاره در خط مقدم تولید نفت قرار دارد و عملیات تولید در این مناطق به‌ویژه در حوزه دریا بسیار سخت است.

 

وی با بیان اینکه از همکاران صنعت نفت تقاضا دارم با همکاری یکدیگر، وزارت نفت و شرکت ملی نفت را در شان و جایگاه خود قرار دهند، گفت: مهم‌ترین وظیفه ما حفظ تولید و افزایش تولید نفت است که در این زمینه با توجه به آشنایی کار با مناطق عملیاتی، می‌دانم کارکنان این مناطق در چه شرایط دشواری انجام وظیفه می‌کنند.

 

قاسمی با بیان اینکه امروز کار کردن در وزارت نفت نوعی جهاد است، توضیح داد: وزارت نفت در خط مقدم اقتصاد کشور قرار دارد که مناطق عملیاتی تولیدی در راس آن هستند، بنابراین در گام اول با نگاه همدل و همفکر می توانیم زمینه اجرای پروژه‌های نفت را در کوتاهترین زمان فراهم کنیم.

 

وی با بیان اینکه ایجاد انگیزه برای نیروی انسانی از ضرورت ها و اولویت‌های صنعت نفت است، گفت : حفظ و نگهداشت منابع انسانی به طوری که در شان وزارت نفت و شرکت‌های تولیدی آن باشد، جزو برنامه‌های اصلی ماست و اعتقاد داریم با ایجاد انگیزه در کارکنان می‌توانیم هر برنامه‌ای را محقق کنیم. این انگیزه می‌تواند با پرداخت حق و حقوق نیروی کار با در نظر گرفتن سختی عملیات محقق شود تا کارکنان احساس امنیت شغلی و روانی کنند.

 

وزیر نفت گفت : ساختار مناطق عملیاتی باید به اندازه کافی جذاب باشد زیرا اولویت اول نگهداری کارکنان در مناطق عملیاتی است و باید زیرساخت‌های خدماتی بهبود یابد و انگیزه کارکنان را ارتقا دهیم.

 



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد