امکان سودآوری حداکثری از منابع هیدروکربوری در صنعت پتروشیمی

 

امکان سودآوری حداکثری از منابع هیدروکربوری در صنعت پتروشیمی

به گزارش نفت دیلی، معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت گفت: صنعت پتروشیمی از ظرفیت مناسبی برای کسب سودآوری حداکثری با استفاده از منابع هیدروکربوری برخوردار است و باید این مهم را جزو ماموریت‌های اصلی خود قرار دهد.

حبیباله بیطرف امروز (یکشنبه، ششم اسفند ماه) در جمع هیئت مدیره منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر اظهار کرد: صنعت پتروشیمی در ایران از جمله صنایع پیشرو به شمار می‌آید.

وی با اعلام این‌که باید بیشترین ارزش افزوده را از هر بشکه نفت یا هر مترمکعب گاز به دست آورد، یادآور شد: اگر به هر دلیل، ارزش افزوده کمتری از منابع هیدروکربوری به دست آوریم، حق نسل آینده را ادا نکرده‌ایم.

بیطرف با اشاره به حمایت‌های دولت از فعالیتهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ماهشهر در سال‌های گذشته، ادامه داد: امکاناتی که در این منطقه وجود دارد، می‌تواند در رشد و جهش واحدهای پتروشیمی موثر باشد.

بر اساس این گزارش، بیطرف با هدف بازدید از تاسیسات صنایع پتروشیمی منطقه ویژه ماهشهر، حضور در کنفرانس تعالی نظام مدیریت دارایی فیزیکی صنعت پتروشیمی و افتتاح چند طرح جدید صنعت پتروشیمی به ماهشهر سفر کرده است.

نخستین کنفرانس تعالی نظام مدیریت دارایی فیزیکی صنعت پتروشیمی، فردا (دوشنبه، هفتم اسفندماه) در ماهشهر برگزار میشود و همزمان، سه طرح جدید پتروشیمی نیز با حضور معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران به بهره‌برداری می‌رسد.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد