گازرسانی به ۱۱ هزار روستا با کمترین امکانات انجام شد

 

به گزارش نفت دیلی، مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید، گازرسانی به بیش از ۱۱ هزار روستای کشور با کمترین امکانات انجام شده است.

 

 حمیدرضا عراقی، معاون وزیر نفت در امور گاز، امروز (چهارشنبه، ۲۲ فروردین‌ماه) در بازدید از مجتمع گازی پارس جنوبی در جمع مدیران و کارکنان پالایشگاه‌های گاز کشور گفت: حجم عظیم فعالیت‌ها، توسعه پایدار، تامین مطمئن و پایدار گاز، الگوسازی در جامعه درونی و جامعه بیرونی و اعتمادسازی در جامعه، بخشی از مواردی است که شرکت ملی گاز را در سال ۹۶ به عنوان یک شرکت موفق و الگو معرفی می‌کند.

وی افزود: شرکت گاز هیچگونه ادعایی ندارد و بدون ادعا کار کرده، اما سبب اعتماد در کشور شده، به طوری که رئیس‌جمهوری در سال ۹۶ چند مرتبه از این شرکت قدردانی کرد. این شرکت توانسته با فعالیت‌های خودش و توسعه گازرسانی عدالت را در کشور ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز تصریح کرد: انتظار مردم از این شرکت، تامین پایدار، مطمئن و بدون مشکل گاز برای بخش‌های مختلف است که همیشه اتفاق افتاده است.

عراقی اظهار کرد: در چهار سال گذشته، بیش از ۱۱ هزار روستای دور افتاده کشور را با کمترین امکانات گازرسانی کردیم و این مسئله مصداق تحقق خواسته‌ دولت و رهبری مبنی بر کاهش مشکلات مردم و تامین آرامش و امنیت آنها بوده است.

معاون وزیر نفت در امور گاز، درباره مهم‌ترین برنامه این شرکت در سال جاری توضیح داد: در سال ۹۷ نگاه شرکت ملی گاز نسبت به گذشته متفاوت خواهد بود؛ این نگاه شامل محاسبه دقیق هزینه و فایده در شرکت، شناسایی و استفاده از همه ارزش‌های افزوده در هر بخش، استفاده کامل از توان صادراتی گاز و تامین بخش زیادی از منابع مالی مورد نیاز دولت است.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد