آموزش مجازی بیش از ۳۰ هزار دبیر مدارس تهران

خبرگزاری تسنیم: بیش از ۳۰ هزار نفر از کادر آموزشی و اداری مدارس شهرستان‌های تهران در قالب همکاری مشترک سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، به صورت الکترونیکی آموزش‌های مرتبط با مدیریت بحران را فرا گرفتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، این دوره به منظور ارتقای آمادگی، ایمنی و توانمندسازی مدارس شهر تهران برای مقابله با حوادث و ایجاد زمینه مناسب مشارکت و همکاری سازمان‌ها و نهاد‌های مسئول در حوزه مدیریت بحران، ارتقای فرهنگ تاب آوری در برابر سوانح و تهیه سند کاهش خطرپذیری مدارس و تقویت ساختار‌های فعالیت و مشارکت گروهی پرسنل و دانش آموزان مدارس برگزار شد.

این دوره آموزش ضمن خدمت مدرسه آماده (مدیریت بحران)، به مدت ۱۶ ساعت برای کادر آموزشی و اداری مدارس شهرستان‌های تهران در اردیبهشت و خرداد ماه جاری به صورت مجازی در حال برگزاری است که امکان بهره برداری مفیدتر مخاطبان و کنترل بیشتر کیفیت آموزش‌های ارائه شده را فراهم می‌کند.

مبانی مدیریت بحران، شناخت مخاطرات و اقدامات لازم قبل، هنگام و بعد از آن، حمایت روانی در بحران، مبانی اطفاء حریق، فوریت‌های پزشکی، تصمیم گیری در شرایط بحران از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی به شمار می‌آید.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد