اتاق خلاقیت شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت تشکیل شد

 

به گزارش نفت دیلی، اتاق خلاقیت شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت با دستور محسن دلاویز، مدیرعامل شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت کشور، ازسوی واحد روابط عمومی و با هدف جمع‌آوری ایده‌های مرتبط با بهینه‎سازی انرژی از داخل و خارج از شرکت تشکیل شده است.

 

 اتاق خلاقیت با توجه به ضرورت و اهمیت اهداف تعریف شده  برای اتاق‎های فکر و به منظور استفاده از ظرفیت‎های فکری موجود در داخل و خارج شرکت که در قالب ایده‎های بدیع و نو بروز می‎یابد، به‌منظور بهبود روند انجام وظایف و تحقق اهداف شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت در زمینه فرهنگ‌سازی راه‎اندازی شده است.

براساس آیین‎نامه اتاق فکر، اهداف این اتاق شامل تحلیل وضع موجود، شناسایی آسیب‎ها، فرصت‎ها ،تهدیدها و نقاط قوت و ضعف و ارائه راهکار و برنامه است. کمک به بهبود و ارتقای تبلیغ و ترویج، ایجاد بستری مناسب برای ارائه ایده‎های نو به منظور تضارب آرا و تولید راهکارهای اجرایی، گردآوری و مستندسازی تجارب دیگران و بومی‎سازی الگوهای تبلیغاتی از دیگر اهداف اتاق فکر است.

شایان ذکر است ریاست این اتاق برعهده رئیس روابط عمومی است و نشست‌های آن هفتگی در محل شرکت بهینه‎سازی با حضور مشاوران مدیرعامل، جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت برگزار می‎شود.

اعضای ثابت اتاق فکر از میان کارکنان و کارشناسان علاقه‌مند و با انگیزه و دارای سابقه کاری مفید و صاحب فکر و ایده انتخاب شده و با تصویب اعضا می‎توان از دیگر کارشناسان دعوت کرد.

دستورعمل جمع‎آوری و به‌کارگیری ایده‎های نو در اتاق خلاقیت شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت به‌زودی به اطلاع عموم می‌رسد.

 
 

 

 


 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد