نقش سازنده صنعت پتروشیمی در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی

به گزارش نفت دیلی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: صنعت پتروشیمی در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی بیشترین نقش را ایفا کرده است، به گونه‎ای که امروزه بسیاری از هلدینگ‎های این صنعت می‎توانند در توسعه و پیشرفت صنعت پتروشیمی نقشی تاثیرگذار داشته باشند.

 

 سیدرضا نوروززاده در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: هلدینگ‎های صنعت پتروشیمی رسالت عظیم سرمایه‎گذاری در صنعت پتروشیمی را به عهده دارند و امیدواریم شاهد پیشرفت صنعت پتروشیمی و تحقق برنامه‎های پنج‌ساله در وزات نفت باشیم.

وی افزود: صنعت پتروشیمی توانسته در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی بیشترین نقش را ایفا کند. موضوع سرمایه‎گذاری و بنگاه‎داری به بخش‎خصوصی، واحدهای عمومی غیردولتی و نیمه‎خصوصی واگذار شده است و رسالت عظیم سرمایه‎گذاری به‎دستان توانمند هلدینگ‎های صنعت پتروشیمی انجام می‎شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: هر یک از هلدینگ‎های صنعت پتروشیمی دارای سرمایه هستند که با همت آنها می‎توانیم شاهد پیشرفت روزافزون در صنعت پتروشیمی کشور باشیم.

نوروززاده در ادامه به نقش موثر اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف صنعت پتروشیمی اشاره کرد و افزود: احساس و اعتقاد ما این است که تنها راه مبارزه با فساد و نجات کشور، ارج نهادن به جایگاه خبرنگاران است.

وی در پایان تصریح کرد: نقش شما اصحاب رسانه به مراتب پررنگ‎تر از مراجع قضایی است و باید قدر خودتان را بدانید. آحاد جامعه از شما قشر خبری کشور انتظار دارد که نقدهای گفته‎شده در جهت سازندگی و اصلاح امور کشور باشد، بنابراین توصیه می‎کنم فعال باشید، بنویسید، پخش‎کنید و اخلاق را رعایت کنید.

در ادامه این نشست، جعفر ربیعی،مدیر عامل هلدینگ‎ خلیج فارس گفت: همه ما به این مسئله اذعان داریم که جنگ امروز، جنگ اقتصادی است و جنگ اقتصادی به مراتب پیچیدهتر از جنگ نظامی است. به این منظور از اصحاب رسانه انتظار می‎رود که در این ایام سخت سربازان جبهه جنگ اقتصادی را حمایت کنند.

وی اظهار کرد: جبهه اقتصادی یعنی تولید و صادرات که صنعت پتروشیمی در هر دو بعد پیشتاز است و به حمایت بیشتر شما اصحاب رسانه نیاز دارد.

ربیعی افزود: امروزه در کشور دچار آفتی شدیم و آن ناامیدی است. اخبار منتشر شده در روزنامه‌ها و رسانه‌ها مملو از ناامیدی است، بنابراین باید کاری کنیم مردم بیشتر امیدوار و دلگرم به آینده باشند.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد