تغییر کاربری موشک‌های برد بلند در دستور کار هوانیروز

خبرگزاری فارس: فرماندهان هوانیروز ارتش و سپاه صبح امروز در قالب همایشی با عنوان هم افزایی نیرو‌ها با یکدیگر دیدار کردند.

امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در این دیدار اظهار داشت: ما امروز به حدی از خودکفایی در تولید تجهیزات رسیده ایم که حتی برخی قطعاتمان را به پن‌ها (پشتیبانی و نوسازی هلی کوپتری ایران) می‌فروشیم.

وی با اشاره با نقش موثر هوانیروز در دفاع مقدس گفت: هوانیروز در دفاع مقدس با ۵۰۰ هزار پرواز عملیاتی و ۷۰۰ هزار سورتی پرواز، ۲۷۶ شهید و بیش از ۷۰۰ جانباز و ۱۱ آزاده تقئیم انقلاب اسلامی کرده است.

قربانی تصریح کرد: این نیرو بعد از انقلاب نیز در پشتیبانی از یگان‌ها حضوری فعالی داشته و به عنوان مثال، ۸ هزار ساعت پرواز عملیاتی در پشتیبانی از قرارگاه‌های حمزه (شمال غرب) و قدس (جنوب شرق) داشته ایم.
وی تاکید کرد: هوانیروز ارتش و سپاه با تعامل به عنوان ید واحده نظام در دفاع از کشور اقدام می‌کنند که باعث افزایش اقتدار دفاعی کشور می‌شود.

فرمانده هوانیروز ارتش، رشد ۱۶/۲ درصدی پیشرفت در طرح ذوالفقار (طرح نوسازی بالگردها) را از جمله مهمترین برنامه‌های این یگان عنوان کرد و گفت: تغییر کاربری موشک‌های برد بلند نیز در دستور کار قرار گرفته است.

قربانی تصریح کرد: قسم یاد می‌کنیم تا آخرین بالگرد، فشنگ و قطره خون در رکاب ولایت و نظام و دفاع از کشور تحت فرماندهی امام خامنه‌ای خواهیم بود.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد