50 ایستگاه گازرسانی در استان اصفهان به سامانه رصد آنلاین مجهز می‌شود

به گزارش نفت دیلی، 50 ایستگاه گازرسانی در استان اصفهان امسال با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد ریال به به سامانه رصد آنلاین مجهز می‌شود.

 

 سیدمصطفی علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از انجام عملیات کالیبراسیون سامانه‌های تصحیح‌‌کننده با ۴ میلیارد ریال اعتبار در سال ۹۷ خبر داد و گفت: استفاده بهینه از منابع و بهبود روش‌های اندازه‌گیری از جمله سیاست‌های شرکت گاز استان اصفهان است که دستورعمل تراز گازی آن با همکاری اداره گاز کاشان به صورت سه ماهه و سالانه تدوین شده است تا هر اداره گاز تراز گاز منطقه زیر پوشش خود را ارزیابی و کنترل کند.

وی افزود: طرح یاد شده اکنون در ۲۴ ایستگاه ۱۰۰ هزار متر مکعبی و بالاتر اجرا می‌شود که حدود ۸۰ درصد گاز ورودی استان را از طریق کنتورهای آلتراسونیک ارزیابی می‌کند و ۲۰ درصد باقی‌مانده نیز از طریق کنتورهای توربینی سنجیده و اندازه‌گیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان درباره اولویت‌‌های بخش فناوری اطلاعات شرکت گاز استان اصفهان در سال ۹۷ اظهار کرد: توسعه خدمات دفاتر پیشخوان، راه‌اندازی میز خدمت الکترونیک، تعریف و پیگیری پروژه بهبود (ICT master plan)، حرکت به سوی پیاده‌سازی iso۲۷۰۰۱ و استاندارد ISMS، راه‌اندازی دیتا سنتر دوم و تهیه، تولید و توسعه سامانه‌های شرکت با هدف ارائه خدمات الکترونیکی از اولویت‌ها و اهداف کاری این شرکت در بخش فناوری اطلاعات است.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد