اکنون ۶۰ درصد کالاهای طرح افزایش توان تولید سیری تامین است

به گزارش نفت دیلی، مدیرعامل شرکت پتروایران بر تلاش به‌منظور اجرای کیفی و مطابق برنامه طرح نگهداشت و افزایش توان تولید میدان‌های نفتی منطقه عملیاتی سیری شرکت نفت فلات قاره تاکید کرد و گفت: حدود ۶۰ درصد کالاهای مورد نیاز این طرح در انبارهای پتروایران موجود است.

 

 رهام قاسمی،  در آیین رسمی امضای قرارداد طرح نگهداشت و افزایش توان تولید میدان‌های سیوند، اسفند و دنا، با بیان این‎که این کالاها، کالاهایی بوده‎اند که حسب نیاز در گذشته تامین شده بود و اکنون به آن دسترسی داریم، ابراز امیدواری کرد که با تامین ۴۰ درصد کالای باقیمانده و پیشبرد امور مطابق برنامه، این شرکت بتواند حتی زودتر از موعد مقرر پروژه را اجرایی کند و به کارفرما تحویل دهد.

وی گفت: نگاهی توام با همکاری بین ۲ شرکت حاکم است و امیدواریم با تداوم این همکاری مثبت، در اجرای پروژه به بهترین شکل ممکن موفق باشیم.

مدیرعامل شرکت پتروایران  افزود: برای اجرای این پروژه، از ۲ دستگاه دکل عظیم حفاری استفاده می‎کنیم که یکی از آنها در حفاری ۱۱ حلقه چاه در فاز ۲۰ پارس جنوبی و دیگری در میدان فروزان عملکرد موفقی داشته‌اند. بخش دیگری از کار هم مربوط به ارائه سرویس‎های حفاری است که این شرکت، تجربه‎ای هشت ساله‌ در ارائه این خدمات به نفت فلات قاره دارد.

آیین رسمی امضای قرارداد خدمات مهندسی، خرید کالا، حفاری، تکمیل، راه‎اندازی و تامین مالی چاه‎های میدان‌های سیوند، اسفند و دنا در منطقه سیری شرکت نفت فلات قاره ایران، امروز (چهارشنبه، ۲۵ مهرماه) برگزار و این قرارداد بین عبدالحمید اسفندیارپور، معاون مدیرعامل این شرکت و رهام قاسمی، مدیرعامل پتروایران امضا شد.

این قرارداد که در هشت بسته کاری تعریف شده است، به شکل EPD و با اعتباری حدود ۱۰۵ میلیون یورو اجرا می‎شود که هدف اصلی از اجرای آن، حفاری، تعمیر و تکمیل ۱۳ حلقه چاه در این سه میدان مشتمل بر حفاری چهار حلقه چاه جدید، حفاری مجدد‌ ۶ حلقه چاه و تعمیر سه حلقه چاه خواهد بود. 



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد